Bij mijn gpu vendor, 960gtx , staat Sapphire aangegeven. Nu was ik in de veronderstelling dat sapphire geen nvidia kaarten maakt? Kan iemand opheldering geven? Mvg
Ik geloof dat jij zelf eerst wat ophelding kan geven. Waarom vind je dat de jouwe van Sapphire is, wat heb je zelf al zoal op het wereld wijde web gevonden etc. etc.
Omdat het 1) op de gpu staat en 2) branded staat in GPU-Z als Sapphire/PCPartner. Helaas kan ik niet echt veel opheldering op het web vinden hierover.
Het is wel een pre-manufactured pc. Misschien dat sapphire wel nividia gpus maakt voor niet-particulieren? Wel jammer dat er van die versies eigenlijk geen review te vinden zijn.
Het is wel een pre-manufactured pc. Misschien dat sapphire wel nividia gpus maakt voor niet-particulieren? Wel jammer dat er van die versies eigenlijk geen review te vinden zijn.
Ik vind zelf opzich vrij weinigbr00ky schreef op maandag 09 november 2015 @ 22:32:
Ik geloof dat jij zelf eerst wat ophelding kan geven. Waarom vind je dat de jouwe van Sapphire is, wat heb je zelf al zoal op het wereld wijde web gevonden etc. etc.
Tip: zoek eens op GTX960 in de pricewatch.
Edit: te vroeg
Je hebt gelijk, dat is raar!
[ Voor 10% gewijzigd door -Bas op 09-11-2015 22:48 ]
Sapphire maakt idd alleen AMD spullen, maar Sapphire is een merk van PC Partner en PC Partner heeft ook een ander merk welke wel nVidia spul verkoopt en dat is Zotac. De videokaart zal dus een Zotac/PC Partner zijn.
[ Voor 12% gewijzigd door -The_Mask- op 09-11-2015 22:49 ]
Bitfenix Whisper 450W review
[PSU] Voeding advies en info
AMD Nieuwsdiscussie
AMD Radeon Info en Nieuwsdiscussietopic
Dus het zou dan een rebranded Zotac kaart zijn? Ik begrijp het niet helemaal.-The_Mask- schreef op maandag 09 november 2015 @ 22:48:
Sapphire maakt idd alleen AMD spullen, maar Sapphire is een merk van PC Partner en PC Partner heeft ook een ander merk welke wel nVidia spul verkoopt en dat is Zotac. De videokaart zal dus een Zotac/PC Partner zijn.
Geen rebranded, het is gewoon een Zotac/PC Partner GTX 960.
Bitfenix Whisper 450W review
[PSU] Voeding advies en info
AMD Nieuwsdiscussie
AMD Radeon Info en Nieuwsdiscussietopic
Wat doet sapphires naam dan op de kaart-The_Mask- schreef op maandag 09 november 2015 @ 22:52:
Geen rebranded, het is gewoon een Zotac/PC Partner GTX 960.
Is een neppert.
Maar zonder gekkigheid, foto van de GPU en GPU-z?
Hoe kom je trouwens aan die kaart? Je weet toch wel waar je die gekocht hebt? Moet dan niet zoveel twijfel zijn over de maker.
Maar als het Sapphire betreft dan lijkt me iets niet helemaal goed met die kaart.
Hoe kom je trouwens aan die kaart? Je weet toch wel waar je die gekocht hebt? Moet dan niet zoveel twijfel zijn over de maker.
Maar als het Sapphire betreft dan lijkt me iets niet helemaal goed met die kaart.
Zal morgen even foto posten. Nee de pc is in elkaar gezet door Acer (predator). Dus dan weet je niet welke kaart je koopt helaas. Op de gpu-Z staat gewoon Sapphire/PCPartner. Speccy vermelde al hetzelfde.DGonlag2 schreef op maandag 09 november 2015 @ 22:59:
Is een neppert.
Enige wat ik dan kan bedenken is dat of iemand lollig is geweest met stickers [kleine kans], je een prototype-iets in je handen hebt [zeer kleine kans], je somehow een GTX960 hebt met een AMD Sapphire koeler [in theorie mogelijk] of je hebt geen GTX960 gekocht maar een AMD [wat wel in GPU-z had moeten staan]
Of, GPU-z is in de war en je kaart is gewoon een Zotac. Da's wel het meest waarschijnlijke als je een OEM pc hebt.
Of, GPU-z is in de war en je kaart is gewoon een Zotac. Da's wel het meest waarschijnlijke als je een OEM pc hebt.
People as things, that’s where it starts.
Pagina: 1