Toon posts:

Aanschaffen videokaart voor huidig systeem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
Vul hier in welk component/onderdeel je zoekt. Vertel ook waarom je dat onderdeel wil hebben. Wat wil je ermee bereiken?
Ik ben op zoek naar een videokaart aangezien ik van plan ben om te gamen. Daarnaast zal ik ook nog wel is een video bewerken van mijn vakanties. Ik speel graag spellen zoals Fifa, en total war series. Echter ben ik van plan dit ook uit te breiden met ARK survival ect.

Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
In principe zit ik zonder een budget enkel wil ik dan geen overkill in mijn systeem terwijl de rest het niet aankan. Richtprijs is rond de 350 euro dan.

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Wil je een specifiek merk of type? Of sta je open voor alternatieven? Vertel het ons.
Ik heb geen voorkeuren.

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
#ProductPrijsSubtotaal
1Intel Core i7 3770K Boxed€ 0,-€ 0,-
1Intel DZ77BH-55K€ 0,-€ 0,-
1be quiet! System Power 450W 80PLUS€ 0,-€ 0,-
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 0,-

Daarnaast heeft mijn pc nog 8gb Ram.

Destijds met school gemaakt toen ik nog niet al te veel verstand had. Ik heb toen mijn computer zo ongebalanceerd als het maar was gemaakt. Aangezien het een game-pc moest worden.. (en dat zonder een videokaart 8)7 , dacht destijds dat ik die later wel bij elkaar zou verdienen. Dat is dus 2 jaar later geworden.)

Zelf zat ik te denken over 1 van deze 2 en was eigelijk al bijna zeker dat ik de MSI GeForce GTX 970 GAMING 4G ging halen maar begin nu toch te twijfelen.

Verwijderd

Aangezien je voeding 1 peg8 stekker heeft is de keuze erg beperkt. AMD is dan helemaal uit beeld in de prijsklasse rond €350,-. Blijven over de volgende GTX 970 kaarten: http://tweakers.net/price...;429949;421960/categorie/

• HKS-Skyline
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 27-01 21:23

HKS-Skyline

Vroooom ?

Wat betreft de suggesties van ACB2401, ik zou voor de Asus Strix gaan, dat is de stilste van de 3 en inderdaad een van de weinige met een enkele 8 pin connector. Ook komt hij erg goed uit de reviews. (oa gold award bij Hardware.info bijvoorbeeld)

Verwijderd

Topicstarter
HKS-Skyline schreef op donderdag 12 november 2015 @ 12:44:
Wat betreft de suggesties van ACB2401, ik zou voor de Asus Strix gaan, dat is de stilste van de 3 en inderdaad een van de weinige met een enkele 8 pin connector. Ook komt hij erg goed uit de reviews. (oa gold award bij Hardware.info bijvoorbeeld)
Die had ik inderdaad in gedachte, ik ga hem denk ik vandaag of morgen bestellen ;)

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Ik zou inderdaad de Asus 970 STRIX nemen; zeer goede performance, laag verbruik en ook ontzettend stil!
Hier kan je nog wel een tijd meer vooruit, eventueel kan je later die 3770k nog wat op z'n staart trappen maar dat blijft ook een behoorlijk rappe i7 :)

Heb je overigens al een SSD in je systeem?

🪦🪦🪦RIP Pricewatch 19-01-2026🪦🪦🪦

Verwijderd

Topicstarter
stin00 schreef op donderdag 12 november 2015 @ 13:25:
Ik zou inderdaad de Asus 970 STRIX nemen; zeer goede performance, laag verbruik en ook ontzettend stil!
Hier kan je nog wel een tijd meer vooruit, eventueel kan je later die 3770k nog wat op z'n staart trappen maar dat blijft ook een behoorlijk rappe i7 :)

Heb je overigens al een SSD in je systeem?
Nope, momenteel niet. Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik destijds wat goedkopere moederbord ect had moeten nemen om mijn systeem beter te laten kunnen draaien. Aangezien ik eigelijk 2 jaar met een incomplete pc heb gezeten :P

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2015 20:03 ]

Pagina: 1