Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik zoek naar een nieuwe tv. Ik heb momenteel een samsung ue40es5500. De tv zal voornamelijk gebruikt worden voor gaming en 720p-1080p tv series en films. Het liefst heb ik een 48-50 inch, maar wegens het kleine budget zal ik ook voor een 40-42 kunnen gaan. Smart TV en 3D zijn totaal niet noodzakelijk. Mijn budget is 700 euro maar kan het wellicht een beetje uitrekken.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2015 20:05 ]

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

The Eagle

I wear my sunglasses at night

En wat had je zelf al gezocht en gevonden, vgeleken en welke echt concrete vragen heb je? :)
We verwachten hier op GoT een stukje eigen inzet namelijk. Zonder dat kunnen we sowieso gaan roepen, maar makkelijker verwijzen we je dan nog naar de pricewatch waar je met jouw criteria filters toe kunt passen. Want ook wij zijn lui ;)
Daar schiet je dan niks mee op, want dan wil je graag advies en weten hoe ze bevallen - dus daarvoor moet je reviews lezen en evt zelf gaan bekijken.

Snap je nu waarom zomaar een "wat moet ik kopen" vraag slecht op niet beantwoord kan worden? ;)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22:07
Als ik de TS zo lees snap ik al helemaal niet waarom er een ander moet komen.

Hij is 40 /42 inch en heeft alles behalve smart en 3d ( of wel smart ? ) dus toch aan je wensen ?

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Je bent ten eerste hier verkeerd, aankoopadvies topics horen thuis in Consumentenelektronica Aankoopadvies.

Daarnaast voldoet de openingspost totaal niet aan Het algemeen beleid #quickstart.

Steek er eerst zelf ook eens wat moeite in. Dit topic gaat op slot.

Dit topic is gesloten.