[Java] - Quiz App

Pagina: 1
Acties:
  • 225 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamehack
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 01-10 10:37
Hallo,

Ik ben nu al een paar weken bezig met Android Studio, ik snap de basics nu goed.
Om iets te maken waar ik al mijn kennis in zou willen stoppen zat ik te denken aan iets van een Tech Quiz.
Waarin de gebruiker 1 vraag krijgt waarop hij 4 antwoorden kan geven, waarvan er 1 goed is.

Ik heb geprobeerd verschilende tutorials te gebruiken om zo iets te maken (maar elke keer wordt het anders uitgelegt)

Kan iemand mij opweg helpen om deze app te maken.

Dank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Gamehack schreef op maandag 09 november 2015 @ 18:22:
Ik heb geprobeerd verschilende tutorials te gebruiken om zo iets te maken (maar elke keer wordt het anders uitgelegt)
Omdat er geen "dé manier" is; je kunt het op een oneindig aantal manieren implementeren. Je kunt beter de basis van programmeren an-sich leren en dan je opgedane kennis toepassen om je specifieke probleem/opdracht te implementeren. Er zijn vast tutorials te vinden die je er aan het handje stap-voor-stap doorheen loodsen en daar zul je vast e.e.a. aan kennis opdoen maar dan moet je niet raar opkijken als 't niet precies is zoals jij het wil hebben.
Gamehack schreef op maandag 09 november 2015 @ 18:22:
Kan iemand mij opweg helpen om deze app te maken.
En daarmee moet ik je verwijzen naar Kan iemand even...? en dit topic van een slotje voorzien. Je bent van harte welkom om een nieuw topic te openen met daarin een conrete (programmeer)vraag, maar we gaan hier geen cursus Java voor je in mekaar draaien ;) Hanteer bij 't openen van een (eventueel!) nieuw topic a.u.b. ook even onze Quickstart; daarin staat precies vermeld hoe het met de dieren is gesteld... euh, wat we allemaal in een topicstart verwachten :+

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.