|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
+1 
offtopic:
Damn, ik heb volgens mij nog nooit zo'n laag userID gezien
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Er is op de frontpage geloof ik maar 1 plek waar je userid kan substitueren voor nickname en dat is op /gallery/<userid|nickname> (maar dan weer niet bij de subonderdelen zoals /activiteit/ of /aanbod/ - /fotoalbum/ dan weer wel
)
Ergo, dit is geen optie die we zomaar even 'aan' kunnen zetten. Als we dit (net als op het forum) generiek willen kunnen doen kost dat best nog wel wat tijd. Ik zou het dus voorlopig zo laten als het is en het alleen bij /gallery/ houden...
Ergo, dit is geen optie die we zomaar even 'aan' kunnen zetten. Als we dit (net als op het forum) generiek willen kunnen doen kost dat best nog wel wat tijd. Ik zou het dus voorlopig zo laten als het is en het alleen bij /gallery/ houden...
Intentionally left blank
Raven schreef op maandag 09 november 2015 @ 15:38:
offtopic:
Ik wist niet eens dat dit kon! Dat scheelt enorm om m'n fotoalbum te openen op m'n mobiel (waar ik niet aangemeld ben) of even op een vreemde computer.
Commandline FTW | Tweakt met mate
offtopic:
Hmm, die blijkbaar gemist. * Raven doet Gibbs-slap op zichzelf.
Hmm, die blijkbaar gemist. * Raven doet Gibbs-slap op zichzelf.
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde