Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former - Albert Einstein
Helemaal niemand?
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former - Albert Einstein
Programma volledig verwijderen? Het zal niet de eerste keer zijn dat zulk soort software je blijft 'beschermen' als je 't uitschakeld.
Commandline FTW | Tweakt met mate
Heeft de gebruiker ook last van dit probleem als ze gebruik maakt van de webmail?
Zo niet, verwacht ik dat het in het OST bestand zit of het mail profiel
Zo niet, verwacht ik dat het in het OST bestand zit of het mail profiel
Sorry, had ik er bij moeten zeggen: ik heb zowel het Outlook profiel als daarna geheel Outlook al eens helemaal verwijderd en opnieuw geinstalleerd, zonder resultaat.
Webmail heb ik nog niet geprobeerd, dan zou ik hem nog voor kunnen stellen (meeste gebruikers hier hebben om de een of andere reden een bloedhekel aan webmail).
Webmail heb ik nog niet geprobeerd, dan zou ik hem nog voor kunnen stellen (meeste gebruikers hier hebben om de een of andere reden een bloedhekel aan webmail).
En weer hetzelfde probleem, bij verschillende gebruikers (waaronder ikzelf)...
De pest is dat het tientallen mailtjes goed gaat, en dan ineens blijven er een of enkele vastzitten. (Uiteraard net als je even niet oplet!)
Wat ik inmiddels gedaan heb:
1) AV vervangen (was Symantec, nu WebRoot)
2) Outlook 2010 geupgrade naar 2013
3) Profiel weggegooid en opnieuw aangemaakt
4) Alle niet-essentiële add-ins gedisabled
5) ScanPST gedraaid op het OST-bestand
6) Outlook in Safe Mode gedraaid
Daarmee heb ik geloof ik zo ongeveer alle internet-tips geprobeerd.
Iemand nog een helder idee?
De pest is dat het tientallen mailtjes goed gaat, en dan ineens blijven er een of enkele vastzitten. (Uiteraard net als je even niet oplet!)
Het kan ook nog iets op de Exchange server zijn, laatst ben ik nog door een klant mijn bed uit gebeld in het weekend omdat alle mails na een mislukte installatie van een update rollup in de outbox bleven hangen (in owa werkte het wel maar in de clients niet).Enki schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 09:27:
En weer hetzelfde probleem, bij verschillende gebruikers (waaronder ikzelf)...![]()
Welke versie van Exchange draaien jullie?
Het zou Exchange kunnen zijn, alleen snap ik dan niet dat het slechts incidenteel bij enkele gebruikers voorkomt en dan ook nog eens af en toe.
Onze Exchange is 2010 SP3 (met update rollup 11)
Onze Exchange is 2010 SP3 (met update rollup 11)
Pagina: 1