Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Geroet allen

ik ben van plan om een nieuwe smartphone te kopen.
Ik heb er al wat ervaring mee, alleen kan ik door de vele merken door de bomen het bos niet meer zien.

Waarnaar ben ik op zoek?

in ieder geval geen al te grote.
Het is de bedoeling dat ik de smartphone met beschermhoes in mijn broekzak bewaar, zonder dat het lijkt of mijn linkerdij 8 centimeter breder is dan de rechter.

De batterijduur is belangrijk. Gezien ik graag reis wil ik liever niet om de vijf minuten het stopcontact angstvallig in de gaten houden.

stevigheid is ook aanbevolen gezien ik nogal graag eens wat laat vallen.

tot slot,
mijn vorige smartphone had een heel beperkt intern geheugen. Ze zeiden me dat dit wel uit te breiden viel met een sd-kaart. maar eenmaal het (extreem lage) telefoongeheugen vol zat, kon ik geen programma's meer downloaden. extra sd kaart of niet. Dit wil ik in de toekomst graag vermijden.

Prijs? Goeie vraag: ik loop niet al te graag met een heel kapitaal op zak. Dus het nieuwste van het nieuwste is voor mij niet nodig. Laten we zeggen dat het tussen de 200 en de 400 euro mag kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online

The Wizard

Moderator Mobile
--> MAA

7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crahsystor
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11:59
De beperking dat je alleen Apps kunt downloaden op het intern geheugen en niet de SD kaart is niet van toepassing op Windows Phone/ Mobile. Wat betreft de afmetingen, wat is groot? Je geeft aan een niet al te grote telefoon te willen maar geeft niet aan wat dat dan betekend. Als een Galaxy S4 bijvoorbeeld niet te groot is, zou je de Lumia 735 kunnen overwegen.

Vrijwel alle recente toestellen met Windows Phone krijgen Windows 10 for Mobile. Daarbij is het voor ontwikkelaars eenvoudig om iOS en Android apps te converteren naar Windows 10, met de Bridges voor ieder die er naar wil zoeken. Dit betekend dat er een grote kans is dat het verschil in App aanbod tussen de platformen aanzienlijk gaat verkleinen. Iets om rekening mee te houden als je altijd alle apps wilt hebben.

Addicted to silent computing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
@Crahsystor

bedankt voor de tip: dat beperkt het zoekspectrum alvast.
tjah inderdaad wat is groot. .. ik zit nu met een gsm van 12cm hoog, dus het zal sowieso wennen zijn voor een groter exemplaar.