Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Power over Ethernet adapter kit

Pagina: 1
Acties:

• Richardo1992
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21-01 19:50
Een paar maanden geleden heb ik een nieuwe router gekocht. Asus RT-N66W.
Deze router heb ik bij mijn pc en Nas staan, vanaf daar zend ik zowel 2.4 als 5 ghz netwerk uit en sluit ik m'n pc, laptop en Nas aan.

Maar nou wil ik mijn router op een andere plek gaan zetten. De draden vanaf mijn pc en Nas naar de nieuwe locatie heb ik al gelegd, alleen ik heb geen stroom op de plek waar de router moet komen. Nu zat ik te denken aan een PoE adapter kit.

https://www.afuture.nl/productview.php?productID=50463

Alleen is dit maar 100 Mbit, maar wil toch mijn gigabit snelheid behouden.
Lengte van de utp kabel zal ergens max 20 meter zijn. alleen zowel de switch als de router ondersteunen geen PoE, dus vraag me af of dit met een adapter kit op te lossen is?

Iemand ervaring mee ?

• DSK
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 27-11 22:32

DSK

boeiend...

Dit is wat je zoekt denk ik: http://www.tp-link.com.au...4_TL-POE10R.html#overview

Eventueel kun je dit combineren met een normale PoE injector aan de andere kant (als je geen PoE switch ter beschikking hebt)

Blog (Linux-related)

• markisoke
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 29-11 12:38
Let er wel op dat een router PoE moet ondersteunen, en dat bij deze router niet het geval is.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:01

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Als ik het zo lees is apparaat in ts geen echte PoE, maar benut het gewoon van een paar aders in de Ethernetkabel voor stroomoverdracht, waardoor je niet 8 maar max 4 aders hebt voor data. En met 4 aders kun je max Fast Ethernet doen.

Ding van DSK
offtopic:
dubieus foute nick :+
zou een oplossing kunnen zijn, maar dan moet je een 802.3af injector nemen en niet een of andere proprietary geval (zoals die uit ts)

Router hoeft het bij zo'n splitter niet te ondersteunen, de splitter fungeert als voeding voor de router.

Oslik blyat! Oslik!