• Micros
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-11-2025

Micros

M'n nummerbord in de USA

Topicstarter
Het USB-kabeltje van mijn Ricoh rdc-5000 camera ontbreekt. Ik kwam er wel achter dat de aansluiting lijkt (past) op de platte 15-pins aansluiting van sommige Pcmcia kaarten, zoals dynalink :?

- Komt dat laatste iemand bekend voor als standaard-snoertje? (Dus platte dinges > USB)
- Of heeft iemand een idee of en hoe je voordelig aan zo'n snoertje kunt komen dat bij zo'n camera hoort? (Naast de bekende wegen zoals de vakfotograaf)

"Zie mij een toffe computer hebben!"

• talin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12:28

talin

ES-MA

doe eens een search naar : ' farnell eleckrtonica ' die hebben echt veeel elecktronica zooi , zou me verbazen dat ze daar geen snoertje voor hebben .

in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!

• ProGo
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-03 15:14
Hoezo snoertje ontbreekt?
Volgens mij ziet ie er altijd bij als je hem gewoon koopt, dan kan je terug naar de winkel :)

• talin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12:28

talin

ES-MA

hij kan toch van een vrachtwagen zijn gevallen ! ;)

in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!

Verwijderd

Hoort daar dan niet zo'n standaard usb kabel bij? Heb ik ook bij mijn digit camera.
Kun je gewoon overal krijgen.

• Micros
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-11-2025

Micros

M'n nummerbord in de USA

Topicstarter
Ik heb hem tweedehands gekocht. Nu heb ik wel leuk een combo Smartmedia/Compactflash USB-lezer omdat het kabeltje kwijt was. Maar ja, als ik hem nog kan krijgen zou dat wel mooi zijn natuurlijk voor een firmware-update of webcamfunctie bijvoorbeeld...

"Zie mij een toffe computer hebben!"

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09:34

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Move -> GT

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

Pagina: 1