Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Een game pc voor een maat van me. Hij is geen die hard gamer, maar speelt wel graag gangbare shooters etc. Beetje photoshoppen vindt ie ook leuk. Maar allemaal niet te gek.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Max 1000 euro incl verzendkosten, maar liever iets minder.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ja, qua componenten een hdd, ik weet niet precies welke. Randapparatuur heeft hij allemaal al, maar een keyboard met lichtjes wordt hij blij van
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een degelijke game pc waar hij een paar jaar mee vooruit kan. Hoeft niet uit te blinken in een bepaald aspect, maar over de breedte gewoon een goed apparaat.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Hij houdt van lichtjes... Vandaar de bak met blauwe leds en een toetsenbord met lichies. Andere opties hiervoor zijn welkom.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?
Ik heb nog nooit zelf een systeem bij elkaar gezocht. Dit is het resultaat van veel inlezen en selecteren uit andere DAA's en de bbg.
1. Is alles compatibel en heb ik niets over het hoofd gezien?
2. Zijn de producten/merken betrouwbaar en dus waar voor me geld?
3. Klopt het dat ik bij deze 'boxed' processor geen aparte processor-koeler nodig heb? Als dat wel het geval is, waarom en welke?
4. Andere adviezen voor een leek als ik?
Alvast heel erg bedankt voor het meedenken!
Een game pc voor een maat van me. Hij is geen die hard gamer, maar speelt wel graag gangbare shooters etc. Beetje photoshoppen vindt ie ook leuk. Maar allemaal niet te gek.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Max 1000 euro incl verzendkosten, maar liever iets minder.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ja, qua componenten een hdd, ik weet niet precies welke. Randapparatuur heeft hij allemaal al, maar een keyboard met lichtjes wordt hij blij van
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een degelijke game pc waar hij een paar jaar mee vooruit kan. Hoeft niet uit te blinken in een bepaald aspect, maar over de breedte gewoon een goed apparaat.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Hij houdt van lichtjes... Vandaar de bak met blauwe leds en een toetsenbord met lichies. Andere opties hiervoor zijn welkom.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?
Ik heb nog nooit zelf een systeem bij elkaar gezocht. Dit is het resultaat van veel inlezen en selecteren uit andere DAA's en de bbg.
1. Is alles compatibel en heb ik niets over het hoofd gezien?
2. Zijn de producten/merken betrouwbaar en dus waar voor me geld?
3. Klopt het dat ik bij deze 'boxed' processor geen aparte processor-koeler nodig heb? Als dat wel het geval is, waarom en welke?
4. Andere adviezen voor een leek als ik?
Alvast heel erg bedankt voor het meedenken!
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-6400 Boxed | € 192,95 | € 192,95 |
| 1 | Gigabyte GA-B150-HD3P | € 89,95 | € 89,95 |
| 1 | MSI GeForce GTX 970 GAMING 4G | € 354,95 | € 354,95 |
| 1 | Zalman Z9 Plus | € 59,80 | € 59,80 |
| 1 | Adesso EasyTouch135 | € 37,68 | € 37,68 |
| 1 | Crucial CT2K4G4DFS8213 | € 45,95 | € 45,95 |
| 1 | be quiet! Straight Power 10 400W | € 67,95 | € 67,95 |
| 1 | Crucial BX100 250GB | € 80,95 | € 80,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 930,18 | |