Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk internet, YouTube en office gebruik.
Wat mag het systeem gaan kosten?
€250,-
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik ben al in bezit van een 256gb mx100, wat voor mij ook genoeg opslag is. Verder ben ik in bezit van alle benodigde randapparatuur en het besturingssysteem.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Behuizing, moederbord, processor, ram, Wi-Fi kaart.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Ja, ik wil graag een kleine kast. Gering energieverbruik, geluidniveau en warmte ontwikkeling, maar alles naar verhouding uiteraard.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Meedenken over de juiste combinatie van componenten voor een zo goed mogelijk presterend systeem binnen het budget.
Ik heb hierboven al het meeste uitgeschreven. Ik ben dus aan het puzzelen om een leuk prestrend systeem bij elkaar te krijgen. Wil er zo rond de €250,- voor uitgeven. De pc gaat vooral gebruikt worden voor internet, YouTube en office. Dus geen hoge eisen of zware programma's maar wil wel een soepel lopende computer.
Het geen wat ik zelf al heb uitgezocht zie je hier beneden. Dit zijn de componenten die in mijn ogen een goede prijs / prestatie. Deze behuizing heb ik voornamelijk uitgekozen vanwege de afmetingen en uiterlijk, al zijn er verschillende ervaringen te lezen over hoe praktisch hij is en de airflow.
Wat vinden jullie van deze componenten of hebben jullie nog op of aanmerkingen?
Ik heb er nog geen Wi-Fi kaart opstaan, welke zouden jullie adviseren?
Alvast bedankt!
Voornamelijk internet, YouTube en office gebruik.
Wat mag het systeem gaan kosten?
€250,-
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik ben al in bezit van een 256gb mx100, wat voor mij ook genoeg opslag is. Verder ben ik in bezit van alle benodigde randapparatuur en het besturingssysteem.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Behuizing, moederbord, processor, ram, Wi-Fi kaart.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Ja, ik wil graag een kleine kast. Gering energieverbruik, geluidniveau en warmte ontwikkeling, maar alles naar verhouding uiteraard.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Meedenken over de juiste combinatie van componenten voor een zo goed mogelijk presterend systeem binnen het budget.
Ik heb hierboven al het meeste uitgeschreven. Ik ben dus aan het puzzelen om een leuk prestrend systeem bij elkaar te krijgen. Wil er zo rond de €250,- voor uitgeven. De pc gaat vooral gebruikt worden voor internet, YouTube en office. Dus geen hoge eisen of zware programma's maar wil wel een soepel lopende computer.
Het geen wat ik zelf al heb uitgezocht zie je hier beneden. Dit zijn de componenten die in mijn ogen een goede prijs / prestatie. Deze behuizing heb ik voornamelijk uitgekozen vanwege de afmetingen en uiterlijk, al zijn er verschillende ervaringen te lezen over hoe praktisch hij is en de airflow.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Celeron G1840 Boxed | € 33,30 | € 33,30 |
| 1 | Gigabyte GA-H81M-HD3 | € 52,50 | € 52,50 |
| 1 | Sharkoon CA-M Zwart | € 43,95 | € 43,95 |
| 1 | Scythe Kodati Rev.B | € 19,95 | € 19,95 |
| 1 | Corsair XMS3 TW3X4G1333C9 | € 32,95 | € 32,95 |
| 1 | be quiet! System Power 7 300W | € 32,95 | € 32,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 215,60 | |
Wat vinden jullie van deze componenten of hebben jullie nog op of aanmerkingen?
Ik heb er nog geen Wi-Fi kaart opstaan, welke zouden jullie adviseren?
Alvast bedankt!