Beste mensen,
Ik heb een vraagje.
Ik heb de volgende pc samengesteld. (geheugen heb ik al)
Nu is dit voor deze fantastische case.
(Als ik hem binnen heb zal ik er een review over plaatsen.)
Hier kan alleen een Low profile video kaart in en vandaar dat ik voor de 750 ti ga.
Ik wil echter niet teveel hitte opwekken en heb maar 250 watt ter beschikking. Hierdoor ben ik een beetje bang voor de Athlon X4.
Welke processor past bij deze cpu zonder overkill te zijn en genereert niet teveel warmte?
Mijn budget voor de processor ligt op 100 euro.
Overige tips zijn natuurlijk van harte welkom.
Ps. Mocht het ergens op internet duidelijk te vinden zijn is een link voldoende. Ik kon echter geen concreet antwoord vinden.
Pps. Volgens mij moet deze topic naar het componenten aankoopadvies. Excuses hiervoor.
Ik heb een vraagje.
Ik heb de volgende pc samengesteld. (geheugen heb ik al)
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Athlon X4 860K Boxed | € 75,95 | € 75,95 |
| 1 | MSI A68HI | € 78,95 | € 78,95 |
| 1 | Gigabyte GeForce GTX 750Ti (GV-N75TOC-2GL) LP | € 124,- | € 124,- |
| 1 | Scythe Kodati - Mini ITX Cpu Cooler | € 19,95 | € 19,95 |
| 1 | Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU | € 40,95 | € 40,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 339,80 | |
Nu is dit voor deze fantastische case.
(Als ik hem binnen heb zal ik er een review over plaatsen.)
Hier kan alleen een Low profile video kaart in en vandaar dat ik voor de 750 ti ga.
Ik wil echter niet teveel hitte opwekken en heb maar 250 watt ter beschikking. Hierdoor ben ik een beetje bang voor de Athlon X4.
Welke processor past bij deze cpu zonder overkill te zijn en genereert niet teveel warmte?
Mijn budget voor de processor ligt op 100 euro.
Overige tips zijn natuurlijk van harte welkom.
Ps. Mocht het ergens op internet duidelijk te vinden zijn is een link voldoende. Ik kon echter geen concreet antwoord vinden.
Pps. Volgens mij moet deze topic naar het componenten aankoopadvies. Excuses hiervoor.