Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen (Momenteel voornamelijk Fallout 4, GTA5 en KSP). Verder het gebruikelijke: surfen, tekstverwerken, mailen etc.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Niet (veel) meer dan €900,-
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik ben al in het bezit van alle randapparatuur exclusief monitor en een 250GB SSD.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik ben al in bezit van een SSD en HDD.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik blijf het liefst bij een CPU van Intel
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
ATX formaat is prima. Ik wil graag een PC die relatief stil is met een wat lager energieverbruik, en een kast/monitor die niet foeilelijk zijn.
Ga je overklokken?
Was ik niet van plan.
Wat verwacht je van ons?[i]
Zoals je misschien al ziet zit ik momenteel wat boven mijn budget en zou ik er wat kosten af willen schapen zonder teveel kwaliteit te verliezen. Daar komt bij dat ik momenteel onderdelen van de Desktop Best Buy Guide november basis game- en mainstream gamesystemen bij elkaar heb gezet. Ik zou ook graag weten of deze goed met elkaar samen gaan.
Gamen (Momenteel voornamelijk Fallout 4, GTA5 en KSP). Verder het gebruikelijke: surfen, tekstverwerken, mailen etc.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Niet (veel) meer dan €900,-
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik ben al in het bezit van alle randapparatuur exclusief monitor en een 250GB SSD.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik ben al in bezit van een SSD en HDD.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4460 Boxed | € 178,95 | € 178,95 |
| 1 | ASRock B85M Pro4 | € 61,95 | € 61,95 |
| 1 | Asus STRIX-GTX970-DC2OC-4GD5 | € 358,85 | € 358,85 |
| 1 | Fractal Design Define S | € 77,95 | € 77,95 |
| 1 | Samsung S24D590PL Zwart | € 179,90 | € 179,90 |
| 1 | Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU | € 40,95 | € 40,95 |
| 1 | be quiet! Straight Power 10 400W | € 67,95 | € 67,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 966,50 | |
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik blijf het liefst bij een CPU van Intel
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
ATX formaat is prima. Ik wil graag een PC die relatief stil is met een wat lager energieverbruik, en een kast/monitor die niet foeilelijk zijn.
Ga je overklokken?
Was ik niet van plan.
Wat verwacht je van ons?[i]
Zoals je misschien al ziet zit ik momenteel wat boven mijn budget en zou ik er wat kosten af willen schapen zonder teveel kwaliteit te verliezen. Daar komt bij dat ik momenteel onderdelen van de Desktop Best Buy Guide november basis game- en mainstream gamesystemen bij elkaar heb gezet. Ik zou ook graag weten of deze goed met elkaar samen gaan.
[ Voor 36% gewijzigd door TuxDePinguïn op 08-11-2015 20:38 ]