Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• peterduja
  • Registratie: november 2015
  • Laatst online: 13-11-2015
Weet hier soms iemand waar ik de software van een aureon xfire 8.0 hd kan downloaden online? Dit is een externe geluidskaart om een 5.1 surround aan te sluiten op mijn imac....

• Whieee
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 10-08 20:09

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

Waar heb je zelf al gezocht?

Launching containers into space

• peterduja
  • Registratie: november 2015
  • Laatst online: 13-11-2015
Op www.terratec.net/drivers-and-support.html ....maar daar zijn enkel de drivers voor windows te vinden. Voor mac heb ik via google zowat alles bekeken. Normaal zou de geluidskaart op mac moeten werken volgens de meegegeven informatie maar niet zonder software natuurlijk. Anders zal ik genoodzaakt zijn een externe dvd speler te kopen die ik kan aansluiten via usb. Wie kan helpen dank bij voorbaat.

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True