Hallo mensen van tweakers
Ik, nick, wil binnen kort mijn eigen game pc kopen alleen heb ik er niet zoveel verstand van. Daarom wou ik jullie vragen of ik met de onderdelen hieronder een beetje redelijk kan gamen. Ik wil graag de games GtaV en Farcry4 spelen op medium settings rond ongeveer 60 fps. Mijn vraag is dus ook of dit mogelijk is met de hardware die in de pc zit die ik samengesteld heb mijn budget is rond de 700 euro met monitor toetsenbord en muis.
Videokaart : SAPPHIRE R7 240 2GB DDR3 BOOST
Cpu. : Athlon X2 370 4.2Ghz 1MB FM2
Voeding. : XFX PRO550W
Ram. : BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU 8GB kit
Kast. : Corsair Carbide Series SPEC-01
Moederbord: A78M-E35,sFM2+ Micro-ATX,VGA,DVI,
Geheugen : WD Blue WD10EZEX, 1TB
Mvg
Nick
Wat wil je doen met je nieuwe systeem? voornamelijk games spelen
Wat mag het systeem gaan kosten? 750 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben? euh een videokaart
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? ik heb geen merkvoorkeuren
[b]Heb je nog bepaalde eisen/wensen? het moet een pc zijn waar ik redelijk op kan gaan gamen
Ga je overklokken? neen
Wat verwacht je van ons? ik verwacht een beetje hulp bij het selecteren van een goeie game pc voor dit geld
Ik, nick, wil binnen kort mijn eigen game pc kopen alleen heb ik er niet zoveel verstand van. Daarom wou ik jullie vragen of ik met de onderdelen hieronder een beetje redelijk kan gamen. Ik wil graag de games GtaV en Farcry4 spelen op medium settings rond ongeveer 60 fps. Mijn vraag is dus ook of dit mogelijk is met de hardware die in de pc zit die ik samengesteld heb mijn budget is rond de 700 euro met monitor toetsenbord en muis.
Videokaart : SAPPHIRE R7 240 2GB DDR3 BOOST
Cpu. : Athlon X2 370 4.2Ghz 1MB FM2
Voeding. : XFX PRO550W
Ram. : BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU 8GB kit
Kast. : Corsair Carbide Series SPEC-01
Moederbord: A78M-E35,sFM2+ Micro-ATX,VGA,DVI,
Geheugen : WD Blue WD10EZEX, 1TB
Mvg
Nick
Wat wil je doen met je nieuwe systeem? voornamelijk games spelen
Wat mag het systeem gaan kosten? 750 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben? euh een videokaart
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? ik heb geen merkvoorkeuren
[b]Heb je nog bepaalde eisen/wensen? het moet een pc zijn waar ik redelijk op kan gaan gamen
Ga je overklokken? neen
Wat verwacht je van ons? ik verwacht een beetje hulp bij het selecteren van een goeie game pc voor dit geld