Wijziging gebruikersbespreking Borromini - meatlove100

Pagina: 1
Acties:
  • 914 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borromini
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Borromini

Mislukt misantroop

Topicstarter
Het is een oude koe, maar als ik binnenkort weer wat op V&A zet is het leuker om het correct te hebben :).

Ik heb destijds een advertentie geplaatst:

V&A aangeboden: Zalman CNPS8000 (Intel s775, AMD s754/939/940)

Een forumlid heeft mij daarop gecontacteerd met een te lage prijs. Ik heb daar niet op gereageerd. Een tijdje later bleek hij wel minder positieve feedback te hebben achtergelaten. Er is nooit communicatie geweest, er is geen transactie geweest, dus die feedback is volgens mij erg voorbarig.

Ik had hem dan ook graag verwijderd gezien.

Ik heb meatlove100 hierover op de hoogte gebracht.

Got Leenucks? | Debian Bookworm x86_64 / ARM | OpenWrt: Empower your router | Blogje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borromini
  • Niet online

Borromini

Mislukt misantroop

Topicstarter
Ik heb ondertussen nog geen reactie van meatlove mogen ontvangen (hij lijkt niet meer actief te zijn) en er zijn al drie weken voorbij. Kan iemand zijn beoordeling verwijderen?

Bedankt!

Got Leenucks? | Debian Bookworm x86_64 / ARM | OpenWrt: Empower your router | Blogje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borromini
  • Niet online

Borromini

Mislukt misantroop

Topicstarter
Kan dit alsnog worden bekenen? Oude koe, ik weet het, maar ik zag net nog een modje zeggen dat feedback zonder eigenlijke transactie niet wordt toegestaan, dus...

Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borromini
  • Niet online

Borromini

Mislukt misantroop

Topicstarter
Kan iemand dit opnemen? Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 04-10 22:18

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Done (eindelijk :P).

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Dit topic is gesloten.

Let op:
Genoemde topics zijn alleen bedoeld om koper en verkoper bij elkaar te brengen. Het is dus niet toegestaan te reageren in topics waar je zelf geen partij bent. Dergelijke reacties worden verwijderd en indien nodig volgen er sancties in de vorm van een tijdelijke ban. Uitzondering hierop geldt voor juristen en advocaten indien zij een interpretatie van wetgeving willen loslaten op stellingen van gebruikers.