hey Tweakers!,
Ik ga mijn eerste game pc bouwen! Ik heb altijd op een laptop gegamed maar deze is reeds verouderd en dus zoek ik een degelijke game pc waar ik een lange tijd van kan genieten.
Ik geloof dat ik voldoende research heb gedaan maar zou nog graag een 2de kijk hebben ivm. comptabiliteit van het systeem en de kwaliteit van de onderdelen die ik gekozen heb.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk gamen
, Ook zie ik regelmatig films en series.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het systeem mag rond de 1200 euro gaan kosten incl. een monitor.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb een muis en keyboard in bezit.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een kwaliteitsvolle videokaart waarmee ik games op hoge resolutie kan draaien, heb lange tijd zitten twijfelen tussen de GTX970 en R9 390. Maar uiteindelijk toch gekozen voor de GTX970. Wat vinden jullie hiervan?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Neen.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Een goede prijs/kwaliteit monitor.
Het systeem moet op wifi kunnen!
Ga je overklokken?
Ben ik niet van plan.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik heb absoluut 0,0 ervaring met het builden van een pc. Graag zou ik wat feedback krijgen van jullie. Alle advies is meer dan welkom. Thanks alvast!
Ik ga mijn eerste game pc bouwen! Ik heb altijd op een laptop gegamed maar deze is reeds verouderd en dus zoek ik een degelijke game pc waar ik een lange tijd van kan genieten.
Ik geloof dat ik voldoende research heb gedaan maar zou nog graag een 2de kijk hebben ivm. comptabiliteit van het systeem en de kwaliteit van de onderdelen die ik gekozen heb.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk gamen
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het systeem mag rond de 1200 euro gaan kosten incl. een monitor.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb een muis en keyboard in bezit.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een kwaliteitsvolle videokaart waarmee ik games op hoge resolutie kan draaien, heb lange tijd zitten twijfelen tussen de GTX970 en R9 390. Maar uiteindelijk toch gekozen voor de GTX970. Wat vinden jullie hiervan?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Neen.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Een goede prijs/kwaliteit monitor.
Het systeem moet op wifi kunnen!
Ga je overklokken?
Ben ik niet van plan.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik heb absoluut 0,0 ervaring met het builden van een pc. Graag zou ik wat feedback krijgen van jullie. Alle advies is meer dan welkom. Thanks alvast!
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-6500 Boxed | € 209,80 | € 209,80 |
| 1 | Gigabyte GA-B150M-D3H | € 84,42 | € 84,42 |
| 1 | MSI GeForce GTX 970 GAMING 4G | € 354,95 | € 354,95 |
| 1 | Seagate Desktop HDD ST1000DM003, 1TB | € 48,- | € 48,- |
| 1 | Fractal Design Define S | € 83,47 | € 83,47 |
| 1 | Crucial Ballistix Sport BLS2C4G4D240FSA | € 56,25 | € 56,25 |
| 1 | Cooler Master V550 Semi-Modular | € 82,95 | € 82,95 |
| 1 | Crucial BX100 500GB | € 162,59 | € 162,59 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.082,43 | |