Mag ik dit bestellen

Pagina: 1
Acties:
  • 609 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramCS
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 24-06-2024

BramCS

Random Schaap

Topicstarter
Hallo met 11.11 ga ik wat dingen bestellen en een daarvan is een csgo knife maar mag dit wel ik neem hem niet mee op zak en hij blijft gewoon in mijn kamer

Zie hieronder

Knife

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomvanschayk
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12:19
Kijk even in de wet wapen en munitie (artikel 2). Als je hem daar ergens in kan plaatsen, mag je hem niet hebben. Plaatje is op mijn mobiel niet duidelijk genoeg om het voor je te bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Nu online
Euh, wat?
Tomvanschayk schreef op zondag 08 november 2015 @ 15:22:
Kijk even in de wet wapen en munitie (artikel 2). Als je hem daar ergens in kan plaatsen, mag je hem niet hebben. Plaatje is op mijn mobiel niet duidelijk genoeg om het voor je te bekijken.
Gelul.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomvanschayk
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12:19
Hoe zit het dan volgens jou? Alle strafbare wapens worden daar benoemd. Oftewel, kun je het daar categoriseren, is het wel degelijk strafbaar. Is dat niet zo, mag je het hebben. Hetgeen anders is als bij je hebben (op bepaalde momenten/gebieden)

Uitzonderingen daargelaten natuurlijk. Als het een maatschappelijk belang heeft, zoals bijvoorbeeld een oestermes die 2 snijkanten heeft, mag het thuis wel. Heb je een zakmes met 2 snijkanten, mag niet en is strafbaar

[ Voor 31% gewijzigd door Tomvanschayk op 08-11-2015 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H!GHGuY
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

H!GHGuY

Try and take over the world...

Moet dit topic in HK? Je wil op wapenstilstanddag een wapen kopen. Iets mis begrepen misschien?

ASSUME makes an ASS out of U and ME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Nu online
Tomvanschayk schreef op zondag 08 november 2015 @ 15:26:
Hoe zit het dan volgens jou? Alle strafbare wapens worden daar benoemd. Oftewel, kun je het daar categoriseren, is het wel degelijk strafbaar. Is dat niet zo, mag je het hebben. Hetgeen anders is als bij je hebben (op bepaalde momenten/gebieden)
Dat geldt niet voor alle categorieën. Categorie IV wapens mag je bijvoorbeeld wel bezitten, maar niet dragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13:55

Perkouw

Moderator General Chat
Modbreak:We zijn geen helpdesk. Je vraag hier neer plempen en hopen op een antwoord doen we niet aan. Ik zou zeggen, lees jezelf eerst even in. Genoeg informatie over dit onderwerp te vinden. Op GoT al dan niet op Google. Dit topic krijgt een slotje.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.