Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Eekii
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 04-10-2022
Chiron schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 11:35:
Of wel, en Dr. Strange gaat eens knutselen met katten dna en Selina.

Dat 'monster' wat werd afgevoerd in die kelder was ook half mens half wolf (?).
Volgens mij was dat killer croc ( hoop ik) :9

Orgin limited199

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Hamza schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 23:04:
Denken jullie dat Bridget Selina heeft verbrand? Zo ziet het er iig wel uit :p
Ik denk niet dat ze zó hard gaan afwijken van canon. :) Ze hebben superveel vrijheid omdat het allemaal pre-Batman speelt, maar bepaalde mensen kunnen ze niet vermoorden of onherkenbaar verbranden. :+

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 03-10 15:17

Chiron

Moderator Discord / TFV & AWM
Je hebt natuurlijk verbranden en verbranden, ze hoeft niet per se meteen dood of onherkenbaar te zijn.

Ik was even bang dat dit met ep20 de seizoensafsluiter zou zijn, maar gelukkig volgende week weer een episode :D

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Urgh, ik lees net de episode summary van de volgende aflevering. Ik ga geen lol hebben volgende week. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Hmm, vond deze aflevering zelf toch wat minder leuk, maar dat heeft er vooral mee te maken dat ik niet zo van die bovennatuurlijke dingen hou, het terugbrengen van de doden kan ik nog accepteren, maar dat Fish Mooney nu iemand kan laten doen wat ze wil door een aanraking vind ik toch wat ver gaan, ik vind het sowieso wel jammer dat ze weer terug is, dat was juist degene die ik het liefst niet terug had zien komen, hopelijk is ze net als Galavan ook weer snel uit beeld, maar verwacht het eigenlijk niet omdat ze weer terug is met d'r volle verstand.

Vond het trouwens erg voorspelbaar dat Strange alle drie de heren zou oppakken, vond het ook al dom hoe Ms. Peabody gewoon doorliep toen hij daar even die tekening kon zetten om aan te geven waar Jim moest zijn.

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy!!!!
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11:07
"Thank you", haha mooi einde!
Had helaas wel meer een soort einde als S01 verwacht dat Bruce meer ontdekt over zijn vader.

Benieuwd naar onze ombouw van Crafter naar Camper?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
Remy!!!! schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 15:55:
Had helaas wel meer een soort einde als S01 verwacht dat Bruce meer ontdekt over zijn vader.
Ik vond het een gaaf seizoen, laatste 2 afleveringen eigenlijk iets minder.
Wel leuk om Butch te zien met die mini-gun, maar verder niet erg verrassend o.i.d.

Vond het jammer hoe ze Strange neergezet hebben toen de bom bijna af ging, hij heeft normaal een erg sterk karakter, je zag hem vaak weinig fouten maken en alles wat hij deed leek alsof hij het zo incalculeerde en dan op het laatst een beetje gaan huilen als hij denkt dat hij dood gaat.

Maar goed, deze aflevering was eigenlijk alweer veer opbouw naar het volgend seizoen, wat gaat er gebeuren met Fish Mooney, hoe gaan ze die ontsnapte monsters aanpakken en natuurlijk "who runs gotham".

Wat ik ook erg jammer vond is die ontsnapping van fish, waarbij de bus knalt op een politieauto (die de locatie al heeft doorgegeven) en vervolgens ontsnappen de monsters (wat lijkt op een lange tijd na het ongeluk), dat terwijl er verder geen politie is gaan kijken, beetje zwak vond ik dat, maar ja niet iedere aflevering kan top zijn natuurlijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-10 22:53

Zeror

Ik Henk 'm!

miicker schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 20:19:
Vond het jammer hoe ze Strange neergezet hebben toen de bom bijna af ging, hij heeft normaal een erg sterk karakter, je zag hem vaak weinig fouten maken en alles wat hij deed leek alsof hij het zo incalculeerde en dan op het laatst een beetje gaan huilen als hij denkt dat hij dood gaat.
Ik vond het juist sterk, want je kon nu duidelijk zien dat wanneer Strange eens niet de touwtjes in handen heeft het gewoon maar een zielig mannetje is. Geeft hem wel karakter, vind ik.
Wat ik ook erg jammer vond is die ontsnapping van fish, waarbij de bus knalt op een politieauto (die de locatie al heeft doorgegeven) en vervolgens ontsnappen de monsters (wat lijkt op een lange tijd na het ongeluk), dat terwijl er verder geen politie is gaan kijken, beetje zwak vond ik dat, maar ja niet iedere aflevering kan top zijn natuurlijk :P
Locatie is doorgegeven en Harvey geeft orders om de bus alsnog te gaan zoeken? Beetje apart...

Maar ben wel benieuwd wat volgend seizoen gaat doen nu een hoop monsters in de stad zijn. De opbouw naar Batman komt wel weer steeds dichterbij. Ik vraag me af of nog gaan zien hoe de Bruce de stap naar Batman maakt. Hij is nu nog gewoon de jongen die de dood van zn ouders onderzoekt. Ben benieuwd wanneer hij een stap hoger gaat doen.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Zeror schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 10:50:
[...]

Ik vond het juist sterk, want je kon nu duidelijk zien dat wanneer Strange eens niet de touwtjes in handen heeft het gewoon maar een zielig mannetje is. Geeft hem wel karakter, vind ik.

[...]

Locatie is doorgegeven en Harvey geeft orders om de bus alsnog te gaan zoeken? Beetje apart...

Maar ben wel benieuwd wat volgend seizoen gaat doen nu een hoop monsters in de stad zijn. De opbouw naar Batman komt wel weer steeds dichterbij. Ik vraag me af of nog gaan zien hoe de Bruce de stap naar Batman maakt. Hij is nu nog gewoon de jongen die de dood van zn ouders onderzoekt. Ben benieuwd wanneer hij een stap hoger gaat doen.
Toen hij Azrael/Galavan voor het eerst zag leek er toch een kwartje te vallen. Maar de echte Batman zal nog wel even duren, ik heb altijd het idee gehad dat dat meer het einde van de serie zou zijn.

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
Zeror schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 10:50:

Ik denk eerlijk gezegd dat de serie zal eindigen als Bruce de stap gaat maken naar Batman, volgens mij gaat Bruce in het Batman verhaal (dat blijkt in ieder geval uit The Dark Knight serie) jaren in training bij The League Assassins, denk niet dat we dat allemaal nog gaan meekrijgen.

Ik hoop wel dat er ooit een echt goede Batman serie komt, dat zou ik echt graag willen zien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Overlijden van zijn ouders heeft hij nu wel aardig doorgrond toch trouwens?
Ik vermoed nu dat Wayne Enterprises en het bestuur hiervan onderzocht wordt door Bruce.

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Ik denk dat het bestuur van Wayne Enterprises inderdaad onderzocht gaat worden door Bruce met de vraag of ze weten wie er in die 'Secret Council' zitten.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 03-10 12:43

BlackEyedAngel

Just a decent guy

miicker schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 10:58:
[...]

Ik hoop wel dat er ooit een echt goede Batman serie komt, dat zou ik echt graag willen zien!
Die is er al :P

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arethusa
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 30-09 15:19

Arethusa

Niet die server

Remy!!!! schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 15:55:
Ik heb volgens mij iets gemist maar
spoiler:
Liep Bruce zelf uit die bus of was het iets anders

I've been mad for fucking years, absolutely years, been over the edge for yonks.
Vinyl: Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Arethusa schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 15:43:
[...]

spoiler:
Diegene die thank you zei? Ik denk een kloon (want langer haar), maar ik twijfel ook.

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Arethusa schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 15:43:
[...]

spoiler:
Geruchten gaan dat...
spoiler:

[ Voor 12% gewijzigd door Zeror op 25-05-2016 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arethusa
  • Laatst online: 30-09 15:19

Arethusa

Niet die server

Dat gerucht zou prima in het komende verhaal kunnen passen lijkt mij.

I've been mad for fucking years, absolutely years, been over the edge for yonks.
Vinyl: Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy!!!!
  • Laatst online: 11:07
Ik denk dat het een soort clone-achtig iets is inderdaad.

Benieuwd naar onze ombouw van Crafter naar Camper?

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Het derde seizoen is sinds deze week begonnen mensen!

Ik ga zo aflevering 1 kijken :)

[ Voor 10% gewijzigd door Zeror op 22-09-2016 19:24 ]

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 01:17

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Yep, dinsdag gekeken en was weer een mooie opener :)

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Net de aflevering gezien. Was inderdaad weer een goeie opener. Fish is weer lekker badass. Net als Pinguin. :D
Ben heel benieuwd of we Ivy gaan zien ontwikkelen richting Poison Ivy dit seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
Het was een mooie aflevering inderdaad, moet zeggen dat ik er meteen weer helemaal in zit! Dit is denk ik ook wel de serie waar ik het meest naar uit keek (van de series die nu weer gaan beginnen), op Game of Thrones na dan, maar dat duurt nog 934 jaar :+
Zeror schreef op donderdag 22 september 2016 @ 21:15:
[...]

Ben heel benieuwd of we Ivy gaan zien ontwikkelen richting Poison Ivy dit seizoen.
Ik denk dat doordat ze nu door die vent is aangeraakt, en ze daarna in dat (vieze riool?) water gevallen is, dat de kans inderdaad groot wordt dat ze poison Ivy gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ram0n
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-07 13:05

Ram0n

Bierbrouwende nerd

Wat Ivy betreft:
spoiler:
er is een nieuwe actrice (Maggie Geha) voor gecast die wat ouder is, vroeg me al af hoe ze dat zouden brengen en die Arkham-gevangene die mensen kan verouderen is een interessante oplossing

Eigenaar/brouwer Milky Road Brewery

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
Ram0n schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 09:54:
Wat Ivy betreft:
spoiler:
er is een nieuwe actrice (Maggie Geha) voor gecast die wat ouder is, vroeg me al af hoe ze dat zouden brengen en die Arkham-gevangene die mensen kan verouderen is een interessante oplossing
spoiler:
Misschien kan die gast dan ook Bruce iets ouder maken zodat er wat batman actie bij komt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

James Gordon is ook lekker bezig trouwens, beetje geld verdienen en ziet er tof uit. :)

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 01:17

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Ram0n schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 09:54:
Wat Ivy betreft:
spoiler:
spoiler:
Ik dacht dat ze een timejump gingen maken, maar dan hadden we dus ook Bruce enzo vervangen moeten zien. Toen die ouder-maak-gast haar beetpakte snapte ik hem meteen, omdat het maar een seconde was ofzo krijgt ze er maar een paar jaar bij. Dat was dus de laatste keer dat we de "oude" Ivy zagen :P

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
Afvalzak schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 10:22:
James Gordon is ook lekker bezig trouwens, beetje geld verdienen en ziet er tof uit. :)
Is idd wel grappig, beetje onrealistisch hoe hij als one-man-army het op kan nemen tegen allemaal mutanten, maar goed, dat neem ik maar voor lief :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• VincentG
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 03-10 23:17
Vind het ook weer een leuk seizoen.
Sowieso toch wel een van de betere series die ik de laatste tijd gezien heb.

Oh oh Mr. B, oh oh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
VincentG schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 10:44:
Vind het ook weer een leuk seizoen.
Sowieso toch wel een van de betere series die ik de laatste tijd gezien heb.
Na één aflevering al een leuk seizoen :+
Een goede start ben ik zeker met je eens.

Heb trouwens in de topic start de afleveringen voor zover bekend bijgewerkt voor season 3, moet zeggen dat de aflevering namen wel wat leuks beloven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Angeloonie schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 10:32:
[...]

spoiler:
Ik dacht dat ze een timejump gingen maken, maar dan hadden we dus ook Bruce enzo vervangen moeten zien. Toen die ouder-maak-gast haar beetpakte snapte ik hem meteen, omdat het maar een seconde was ofzo krijgt ze er maar een paar jaar bij. Dat was dus de laatste keer dat we de "oude" Ivy zagen :P
Ja natuurlijk. Makes sense. Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat Ivy weer te zien is. Kan me ook best voorstellen dat we tot de tweede helft van het seizoen even niet zien. Even de spanning erin laten....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Ivy :o

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• miicker
  • Niet online
Toch zoals verwacht, Ivy is ouder, en ook maar meteen een stuk knapper haha :P
Benieuwd wanneer we haar krachten te zien krijgen. Had eigenlijk verwacht dat ze die plant zou aanraken en hem zou genezen, of mega groot zou kunnen maken.

Maar haar maffe liefde voor planten heeft ze in ieder geval al :+

Vond het verder weer een zeer vermakelijke aflevering. Jammer dat Fish nog leeft, ben er wel een beetje klaar mee, maar vond het optreden van Oswald dan wel weer erg leuk :)

Benieuwd wat ze gaan doen met Bruce Wayne #2, verwacht wel dat wanneer die groep mensen Bruce Wayne gaan vermoorden, dat ze hem vermoorden o.i.d. en dan komt Bruce Wayne terug van de zogenaamde dood.

Mij was trouwens niet helemaal duidelijk wat voor deal Bruce nu precies gesloten heeft met de organisatie?

Wat van mij wel iets minder zou mogen is het desprite housewife gebeuren, waarbij Jim eerst Lee met iemand anders ziet, hij nu een vriendin krijgt en Lee weer terugkomt.. Mensen die Arrow kijken kennen het gevoel "laat de serie a.u.b. niet deze kant op gaan" maar al te goed.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

miicker schreef op woensdag 28 september 2016 @ 08:52:
Wat van mij wel iets minder zou mogen is het desprite housewife gebeuren, waarbij Jim eerst Lee met iemand anders ziet, hij nu een vriendin krijgt en Lee weer terugkomt.. Mensen die Arrow kijken kennen het gevoel "laat de serie a.u.b. niet deze kant op gaan" maar al te goed.
Jim zou een vrij gevoelloos mens zijn als er geen lefdesspel bij hem kwam kijken. Ik denk dat ze daarom deze factoren in de serie houden. We hebben geen tweede Bullock nodig. ;)

• SadisticPanda
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

SadisticPanda

Heet patatje :o

Sooooooo Valery Vale in dat korte rokje is :swoon: :o O+ :9~

Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

azz_kikr schreef op woensdag 28 september 2016 @ 10:51:
Sooooooo Valery Vale in dat korte rokje is :swoon: :o O+ :9~
:Y
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Cmqz_WCVUAA0Ydd.jpg

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chaoscontrol
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10:34
Vind haar juist nu al super irritant. Maarja, zo begon het bij Jim ook. :P

Inventaris - Koop mijn meuk!

• miicker
  • Niet online
chaoscontrol schreef op woensdag 28 september 2016 @ 11:01:
Wat vind je irritant dan? Vind haar juist wel een leuke toevoeging aan de serie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

chaoscontrol schreef op woensdag 28 september 2016 @ 11:01:
Irritant of niet, Chi Chi mag hier wel langskomen :9 :P

Oscar Wilde

• chaoscontrol
miicker schreef op woensdag 28 september 2016 @ 11:05:
[...]

Wat vind je irritant dan? Vind haar juist wel een leuke toevoeging aan de serie
Ja weet het niet, vind haar gewoon vervelend. Kan dat niet altijd goed benoemen. Vond Lee ook vet irritant trouwens. (maarja die kan gewoon niet acteren)
Raven schreef op woensdag 28 september 2016 @ 11:10:
[...]

Irritant of niet, Chi Chi mag hier wel langskomen :9 :P
Ik zou haar zeker niet wegsturen. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• VincentG
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 03-10 23:17
Vind haar ook gruwelijk irritant, net als Fish. Sla geen vrouwen, maar zij vragen erom. :+

Dat romance gebeuren hoeft van mij ook niet. Laat Leslie nu er gewoon lekker uit. Dat knipperlicht gebeuren is zo lame. Doet me denken aan HIMYM en dat is niet bepaald positief. Maar goed, zal voor hoop mensen misschien juist wel weer leuk zijn.

Oswald / Penguin blijft wel tof.

Oh oh Mr. B, oh oh!

• kaasszje
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-10 07:55

kaasszje

Live to Dare, Dare to Live

:)

Ik ben verstopt zoek een ander :P

• miicker
  • Niet online
Ik vind Lee wel verschrikkelijk inderdaad, maar dat komt meer om de rol die ze speelde in Homeland.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

VincentG schreef op woensdag 28 september 2016 @ 11:15:
Vind haar ook gruwelijk irritant, net als Fish.
Helemaal eens met Fish. Ik ergerde me in het eerste seizoen al aan haar en nu ze terug is heb ik daadwerkelijk overwogen of ik de serie niet liever wil droppen. Ze is niet interessant als karakter, de actrice overacteert alles en voor een show die focust op een stukje origin story heeft ze zelf vrijwel geen klaarblijkelijke origin.

• Alvanosa
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22-09 18:48
NMe schreef op woensdag 28 september 2016 @ 13:05:
[...]

Helemaal eens met Fish. Ik ergerde me in het eerste seizoen al aan haar en nu ze terug is heb ik daadwerkelijk overwogen of ik de serie niet liever wil droppen. Ze is niet interessant als karakter, de actrice overacteert alles en voor een show die focust op een stukje origin story heeft ze zelf vrijwel geen klaarblijkelijke origin.
Ze heeft geen origin omdat Fish helemaal niet bestond in het Batman universum. Ik kan haar ook niet uitstaan en heb vooralsnog S3 nog niet gekeken door haar.

PSN: Alvanosa

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Alvanosa schreef op woensdag 28 september 2016 @ 13:18:
[...]

Ze heeft geen origin omdat Fish helemaal niet bestond in het Batman universum.
Dat weet ik, maar ze hadden haar ook een origin story kunnen geven. Hoe/waarom ze in de mafia terecht is gekomen. Waar die drive om de baas te zijn vandaan komt. Ze zijn nu min of meer halverwege haar verhaal ingestapt. Zelfs Ivy heeft nog meer karaktergroei gehad, en dat bedoel ik niet alleen letterlijk. :+

• miicker
  • Niet online
NMe schreef op woensdag 28 september 2016 @ 13:34:
[...]

Dat weet ik, maar ze hadden haar ook een origin story kunnen geven. Hoe/waarom ze in de mafia terecht is gekomen. Waar die drive om de baas te zijn vandaan komt. Ze zijn nu min of meer halverwege haar verhaal ingestapt. Zelfs Ivy heeft nog meer karaktergroei gehad, en dat bedoel ik niet alleen letterlijk. :+
Ik vind persoonlijk de karakterontwikkeling van Fish ook niet boeiend. Op die manier zou je van ieder character los een Spin-off nodig hebben :P

Maar ik vind het ook jammer dat Fish nu helemaal terug is en het er ook op lijkt dat ze nog wel even blijft. Ik vind sowieso al die monsters van Arkham maar kut.. Ik hou sowieso niet zo van die bovennatuurlijke onzin. Batman (zoals de Batman trilogie waar Christian Bale Bruce Wayne speelt) vind ik juist zo heerlijk omdat alles redelijk realistisch is, zonder schurken of mensen met bovennatuurlijke of onverklaarbare krachten.

Dat vond ik ook zo jammer aan Batman vs. Superman, maar daar wist ik het natuurlijk wel van te voren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Ik vind Fish ook echt een schijt personage. Soms heeft ze haar momenten, maar meestal vind ik har gewoon irritant. Daarom vond ik seizoen 2 ook zo veel leuker. Geen Fish tot de laatste afleveringen.

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

NMe schreef op woensdag 28 september 2016 @ 13:34:
Zelfs Ivy heeft nog meer karaktergroei gehad, en dat bedoel ik niet alleen letterlijk. :+
_O-

Oscar Wilde

• whiner
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 01-10 20:51
Smith (fish) zou wel een contract getekend hebben voor een aantal seizoenen.
Ik hoopte ook echt dat oswalt haar zou neer knuppelen , maar helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
Gister de laatste aflevering gezien. Moet zeggen dat ik dit een vrij saaie en slome aflevering vond. Tot nu toe niet eerder gehad bij Gotham, maar goed niet iedere aflevering kan top zijn en vol actie zitten.

Maar Pinguin for Mayor! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
Zijn er nog mensen die het volgen? Topic is namelijk een beetje dood :+

Ik ben weer helemaal bij, moet zeggen dat ik er ook meteen weer in zit, heerlijke serie. De lekkere ongemakkelijke relatie tussen Bruce en Selina, vind mad hatter ook wel leuker dan in het begin, nog steeds niet echt fan, maar wel aardig.

Vond het erg voorspelbaar dat Gordon zou zeggen dat hij Lee moest vermoorden, omdat hij nog van haar houdt, snap echter ook niet dat Mad Hatter dat niet door had en Lee dus ook gewoon dood schoot, daarnaast vind ik het vreemd dat hij het er zo bij laat zitten, hij wilde een van de twee vermoorden, nu is geen van beide dood..

Ik verwacht trouwens wel dat er nog wat gaat gebeuren tussen Mario en Gordon (dus de huidige vriend van Lee). Heb al zin in de volgende aflevering(en) :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23:35
Vond die Mad Hatter maar een irritant figuur. Die acteur dan.

Inderdaad benieuwd naar Mario. Ook opmerkelijk was die pleister in z'n nek, wat Gordon ook opviel.

En hoe zal het aflopen met Barnes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
Ari Gold schreef op donderdag 03 november 2016 @ 11:50:
Vond die Mad Hatter maar een irritant figuur. Die acteur dan.

Inderdaad benieuwd naar Mario. Ook opmerkelijk was die pleister in z'n nek, wat Gordon ook opviel.

Ja klopt, bij die pleister dacht ik: heb ik iets gemist of zo?

Soms heb je dat er een 'slechterik' met een bivakmuts een mes in z'n nek krijgt (of een minder dodelijk wapen :+ ), en dan zie je de pleister en dan weet je genoeg, nu was het zo van:
Oké, hij heeft een pleister in z'n nek, dus?...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjantje72
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11:10
NMe schreef op woensdag 28 september 2016 @ 13:05:
[...]

Helemaal mee eens en dat vingertje van haar...zo irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Ari Gold schreef op donderdag 03 november 2016 @ 11:50:

Die pleister was ook wel opmerkelijk ja. Ben wel benieuwd of die nog betekenis heeft.

Net Ep 8 gekeken. Het wordt nu toch wel weer spannend. Barnes die ff doordraait nu.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ari Gold
Holy shit, Barnes! Dat wordt wat in de volgende aflevering.

Geen Bruce in deze..eigenlijk niet eens gemist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
Gister de laatste aflevering gekeken! Het beloofd inderdaad wat met Barnes, ik hou wel van een moordlustig persoon die de badguys aanpakt, maar ben bang dat het daar niet bij zal blijven, en dat straks iemand die een propje papier naast de prullenbak gooit nog "Guilty!" zal zijn :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
"You do look nice"

_O- _O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

miicker schreef op maandag 14 november 2016 @ 09:17:
Gister de laatste aflevering gekeken! Het beloofd inderdaad wat met Barnes, ik hou wel van een moordlustig persoon die de badguys aanpakt, maar ben bang dat het daar niet bij zal blijven, en dat straks iemand die een propje papier naast de prullenbak gooit nog "Guilty!" zal zijn :+
Nou hij zit nu in de cel roepend: "Guilty! Guilty! Guilty!". Mooi moment wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
Helaas morgen geen aflevering :(
Ben benieuwd, Don Falcone zal wel herrijzen en Jim het leven zuur gaan maken :P
Vond het wel vrij makkelijk om Mario zo dood te schieten, daar hadden ze iets meer uit kunnen halen, maar leuk was het wel :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Vandaag even de aflevering van vorige week en deze week gekeken. Nu gaat het toch wel leuk worden hoor.
Jerome is terug. Ben er nu wel overtuigd van dat dit de Joker is. _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Wat maakt deze serie rare uitzend gaten zeg... :|

Van november 2016 wordt er een sprong gemaakt naar januari 2017. Drie afleveringen gehad nu weer en nu is de volgende aflevering pas eind april. Why? :?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brummetje
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Zeror schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 11:35:

Van november 2016 wordt er een sprong gemaakt naar januari 2017. Drie afleveringen gehad nu weer en nu is de volgende aflevering pas eind april. Why? :?
Gat van november naar januari komt door de feestdagen denk ik. Het gat wat nu is komt omdat er een nieuw deel begint binnen het seizoen. Huidige deel is afgelopen en in april start een nieuw verhaal binnen het seizoen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• avotar
  • Laatst online: 03-10 15:41

avotar

P0werd by Black Coffee

Zeror schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 11:35:

Ik begreep ook dat die zender nu een reboot van 24 gaat uitzenden eerst.
Fijne is wel dat er schijnbaar nog best wel wat afleveringen liggen en ze waarschijnlijk nog wel even doorgaan.

Maar die Jerome _/-\o_ .... dahamn.... Het is geen Heath Ledger, maar hij doet het erg behoorlijk. Ik zou bijna die Joker verkrachting van Jared Leto :r er door vergeten.... bijna.. ;(

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Jerome is inderdaad briljant gecast. Ik ben alleen niet zo blij met zijn storyline, dat hele doodgaan en weer tot leven komen is wat meh...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whiner
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 01-10 20:51
Achja de joker heeft eigenlijk geen echte geschiedenis, ook in de comics niet.
Dus weer een andere wending vind ik prima.

De acteur is iig een stuk beter dan Jared Leto.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Gotham begint steeds spannender te worden :o

Jim Gordon richting de Court of Owls. Bruce die zijn rol als protector van Gotham moet gaan leren. We komen steeds dichter bij Batman.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
@Zeror klopt helemaal. Ik vind de serie steeds leuker en spannender worden. Vind vooral de ontwikkeling in Bruce z'n verhaal nu erg interessant. Benieuwd wat hij gaat leren van de visioenen/herinneringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 02-10 21:49

Grudgie

PSN: Grudgie7

Ik ga denk ik toch maar weer een poging wagen aan Gotham. Vorig jaar ofzo eens keer begonnen maar kon de eerste paar afleveringen totaal niet inkomen. Maar nu ik verhalen lees dat kleine Bruce langzaam wat volwassener wordt en langzaam richting Batman transformeert in de komende seizoenen spreekt mij enorm aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Grudgie schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 00:25:
Ik ga denk ik toch maar weer een poging wagen aan Gotham. Vorig jaar ofzo eens keer begonnen maar kon de eerste paar afleveringen totaal niet inkomen. Maar nu ik verhalen lees dat kleine Bruce langzaam wat volwassener wordt en langzaam richting Batman transformeert in de komende seizoenen spreekt mij enorm aan.
Die ontwikkelingen van Bruce is vooral in het 3e seizoen. Daarvoor is het nog teveel een tiener. 1e seizoen is toch wel het minste, maar zeker niet slecht, als ik zo kijk naar de ontwikkelingen in de serie.

Ik benieuwd hoe lang Gotham nog meegaat. Hopelijk wordt niet vroegtijdig de stekker er al uitgetrokken voor de serie af is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ari Gold
Zeror schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 19:54:
Gotham begint steeds spannender te worden :o

Jim Gordon richting de Court of Owls. Bruce die zijn rol als protector van Gotham moet gaan leren. We komen steeds dichter bij Batman.
Inderdaad. Nu pas gaan we ergens heen. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grudgie

Grudgie

Paar dagen geleden toch weer eens een poging gedaan aan Gotham en nu vind ik de serie toch steeds leuker worden. Kijkt lekker weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie

Grudgie

Net sinds paar dagen bezig met seizoen 2 en die kijkt lekker weg zeg! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 03-10 12:43

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Zeker, na een ietswat rommelig seizoen 1 is het vanaf 2 zeer goed kijkbaar :Y

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
Het is nu wel gaaf zeg :D
Beetje ongeloofwaardig hoe eenvoudig het was om Bruce naar de dark side te krijgen, maar wel gaf dat hij nu naar The Demon's Head (beter bekend als Ra's al Ghul) gaat van de League of Assassins. In het originele Batman verhaal is hij daar natuurlijk ook opgeleid tot Batman.

Ben benieuwd wat er gaat gebeuren, ze zullen toch wel een tegengif moeten vinden voor het virus, zodat de halve stad en Jim weer verlost kunnen worden :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Vergezocht. Vooral dit slaat nergens op:
The show has never been about Batman, no — this show is about Owlman.
De show gaat al die tijd over geen van beiden. Het gaat over Jim Gordon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
Denk het ook niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10:54

Superkiwi

Hoi doei

Vorig weekend de Blu-Ray box van seizoen 1 & 2 gekocht voor 29,99 euro.
Toen de serie nog te zien was op tv heb ik de eerste 5 afleveringen gezien, totdat Veronica besloot de stekker eruit te trekken. Jammer, want ik vond het een erg toffe serie. Het was en is nog steeds de enige serie die ik besloot te gaan volgen.
Dus toen ik de box zag liggen voor die prijs kon ik het niet laten.

Sinds begin van de week elke dag één aflevering gezien, net afl. 5 (Viper) gezien dus nu ben ik weer waar ik 2 jaar geleden gebleven was.
Wat ik wel ontdekt heb is dat het kijken van een toffe serie ontzettend masochistisch is: ik wil het liefst de hele serie achter elkaar kijken; nu is het alsof ik een goede film halverwege afzet.
Om geen spoilers te lezen probeer ik dit topic probeer ik voorlopig zoveel mogelijk links te laten ;)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Laatst online: 29-09 00:30

mark-k

AKA markkNL

miicker schreef op zaterdag 3 juni 2017 @ 12:48:
Het is nu wel gaaf zeg :D
Beetje ongeloofwaardig hoe eenvoudig het was om Bruce naar de dark side te krijgen, maar wel gaf dat hij nu naar The Demon's Head (beter bekend als Ra's al Ghul) gaat van de League of Assassins. In het originele Batman verhaal is hij daar natuurlijk ook opgeleid tot Batman.

Ben benieuwd wat er gaat gebeuren, ze zullen toch wel een tegengif moeten vinden voor het virus, zodat de halve stad en Jim weer verlost kunnen worden :o
Er was toch gezegd dat deze versie van het virus na enkele tijd uitgewerkt was?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

miicker schreef op zaterdag 3 juni 2017 @ 12:48:
In het originele Batman verhaal is hij daar natuurlijk ook opgeleid tot Batman.
Hoe verloopt Selina Kyle's leven eigenlijk in de originele verhalen? Ik ken de filmversies met Michelle Pfeiffer en Halle Berry :9 , maar de jongedame uit Gotham lijkt alleen al qua karakter al totaal niet op de personages in de films en ik heb mij nooit met comics enzo bezig gehouden.... Dus wie nu het dichtst in de buurt komt bij de oorspronkelijke verhalen, geen idee :P

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

NMe schreef op zaterdag 3 juni 2017 @ 16:23:
[...]

Vergezocht. Vooral dit slaat nergens op:

[...]

De show gaat al die tijd over geen van beiden. Het gaat over Jim Gordon.
Ik vond het ook nogal vergezocht hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaoscontrol
Raven schreef op zaterdag 3 juni 2017 @ 17:45:
[...]
Ik ken de filmversies met Michelle Pfeiffer en Halle Berry :9
Ik snap die smiley niet, ik moet altijd huilen als ik terug denk aan die film. :'(

YouTube: Catwoman Basketball Scene

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• avotar
  • Laatst online: 03-10 15:41

avotar

P0werd by Black Coffee

chaoscontrol schreef op zaterdag 3 juni 2017 @ 20:06:
[...]

Ik snap die smiley niet, ik moet altijd huilen als ik terug denk aan die film. :'(

YouTube: Catwoman Basketball Scene
Ik kom vrees ik niet verder dan Halle Berry in catsuit. >:)

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
Gave aflevering die laatste! :o
Echt heerlijk om 86 minuten te kunnen kijken :) Mag vaker deze lengte hebben. Wel vond ik Ra's al Ghul ontzettend slecht gecast. Totaal ander persoon als iemand waarvan ik zou denken dat is Ra's al Ghul.

Vond het ook wel jammer dat de Lazerus Pit meteen geïntroduceerd wordt, van mij mag dat soort bovennatuurlijke gedoe wel weg blijven. De rest van de bovennatuurlijk dingen zoals Ivy en de "freaks" heeft nog een verklaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Leuke Solomon Grundy-verwijzing aan het einde ook. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
wel jammer dat het seizoen erop zit ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
Voor mensen die Gotham nog willen kijken: seizoen 2 staat nu ook op Netflix :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
Vandaag de eerste aflevering van S04 gezien. Moet eerlijk zeggen dat ik er een beetje moet inkomen, vond het geen ijzersterke aflevering, maar het was zeker niet slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

En daar hebben we Solomon Grundy. Ben benieuwd wat we daarvan gaan zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Ik kijk nog altijd naar Gotham. Wie nog meer?

Ik vind dit seizoen erg leuk. De bekende Gotham personages worden steeds meer bekend nu. :)

Zeker nu...
spoiler:
The Joker met z'n lachgas zich eindelijk heeft laten zien nu :D

[ Voor 14% gewijzigd door Zeror op 07-04-2018 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Ik kijk de serie ook, maar dan op eigen tempo ;) (sterker nog, dit is echt de enige serie die ik kijk)
Heb geen netflix oid dus wacht tot de blu ray van seizoen 3 een mooi prijsje heeft en dan koop ik 'm.
De seizoen 1 & 2 boxset destijds voor 30 euro gekocht en elke euro waard naar mijn mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Ik vind seizoen 4 een beetje all over the place. Waar de eerdere seizoenen echt ergens naartoe schreven is dit echt van hot naar her geschreven. De verhaallijn van Bruce ging het grootste deel van het seizoen nergens over. De aanwezigheid van Ra's lijkt pas nu iets te gaan betekenen. Lee in the Narrows was weinigzeggend, al zou dat beter kunnen worden nu haar schoonzusje in het spel is. Ivy's verhaal leidt ook niet echt ergens heen lijkt het. En als je denkt dat het bijna niet meer rommeliger kan worden komen er tegen het eind van het seizoen aan nog even tegelijkertijd vijf iconische vijanden terug, wat eigenlijk vooral welkom is voor de fanservice die de Joker oplevert.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• President
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 11:06
Seizoen 5 staat op Netflix. Ik ben laatst weer begonnen voor de zekerheid vanaf seizoen 1,nu bij 5.11

spoiler:
ik begin het toch wel zat te worden. zit nu bij 5.11... Wat begin ik zat te worden? Het niet realistische gehalte. De een wordt in haar hoofd geschoten en komt in een coma, de ander wordt gedood en herrijst weer. Dan heeft de generaal uiteraard ook een chip in zijn hoofd en begint er een strijd met het leger en is Bane er ineens... En gaan alle gewone soldaten ook ineens Bane volgen nadat die de leidinggevende de nek om heeft gedraaid. Maar als ze dan tegenover elkaar staan dan volgen ze ineens de opdrachten niet meer en zijn ze ineens allemaal weer bff van elkaar. Los van het 'laten we die boef verwonden ipv doden zodat hij over een paar weken weer achter ons aan komt'.

Erg, erg jammer. Mijn hele Batman idee is toch nu wel verdwenen, dat een stad door de wereld maar 'in de steek wordt gelaten' slaat natuurlijk ook nergens op. Ik snap wel dat de serie Gotham heet en niet 'De oorsprong van Batman'

Eerst vond ik pinguïn een interessant karakter, maar ook die is dit laatste seizoen afgevlakt. Idem met The Riddler

[ Voor 5% gewijzigd door President op 08-08-2020 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Het speelt zich af in het DC universum he, daar is realisme soms ver te zoeken ;)

Ik heb de laatste maanden seizoen 1 t/m 3 weer gekeken omdat ik S4 en 5 had liggen,
zit nu op het punt dat ik enkel S5/ep12 nog hoef te kijken.

Ik kan me deels vinden in je kritiek,
spoiler:
De wispelturigheid van de soldaten was op zijn minst merkwaardig te noemen. Aan de andere kant: zou het niet kunnen dat de soldaten Bane volgden omdat hij aangestuurd werd door de generaal en nu de generaal dood is zij de orders van Bane niet meer op hoefden te volgen? Of kregen ze toch opeens een soort van moreel besef?

Qua levende doden ben ik het helemaal met je eens; de hoeveelheid karakters die (meerdere malen) uit de dood opgestaan zijn waren op een gegeven moment niet meer te tellen.

En toch vond ik de ontwikkelingen elke keer interessant genoeg om te blijven kijken, zeker ook omdat er soms weer een nieuw DC karakter geïntroduceerd werd.
Wat me ook opvalt is dat seizoen 5 een stuk duisterder is dan de 4 seizoenen daarvoor, wat natuurlijk ook niet heel gek is gezien de situatie in Gotham. Het voelde op een of andere manier wel verfrissend.

Grappig feitje:
2 jaar geleden was ik in New York en tijdens mijn eerste avond daar besloot ik een rondje door Brooklyn te lopen, tot ik bij de Manhattan Bridge afzetlint tegenkwam. Er stonden
spoiler:
Hummers onder de brug met behoorlijk wat rook

Een dag later kwam ik erachter dat het de set van Gotham was (door de GCPD plakkaten aan de muur en ingang van het bureau onder de brug. Ook stond er een hele rij GCPD politiewagens).
Die scene uit ep10 van S5 heb ik live gezien, dat is wel tof 8)

Onder de streep vind ik het toch een geweldig leuke serie met een hele goede casting.
Jammer dat het einde nu in zicht is.

Het enige wat me niet helemaal duidelijk is:
Wat is er met Barnes gebeurd? Zit die nog steeds in Arkham?

[ Voor 6% gewijzigd door Superkiwi op 08-08-2020 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• President
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 11:06
spoiler:
geen idee, Barnes komt in de films wel terug. Hij heeft in de films vanaf kind in het gat gezeten (de gevangenis). Nu is hij gewoon verdwenen. Ook de dochter van Ra is verdwenen. Ik bleef ook wel kijken voor het afkijken! En och, ze komen allemaal vanzelf weer terug. Of ze nou een kogel in hun hoofd krijgen, of hun hoofd eraf wordt gehakt of weet ik veel wat. Dood is niet dood, alleen even een paar afleveringen uit beeld.

Het is zeker donkerder, maar wel steeds platter qua verhaal en karakters. Aflevering 12 heb ik grotendeels stukjes door gespoeld moet ik toegeven. Wel grappig dat ze Selina hebben vervangen en de rest nog hetzelfde is. Wel een cliché dat uiteraard Jerimiah weer even terug was

[ Voor 16% gewijzigd door President op 08-08-2020 12:21 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Gisteren de laatste aflevering gezien.
Ondanks dat ze sommige karakters een kleine make-over hadden gegeven
spoiler:
de snor van Jim _O- , het nieuwe uiterlijk van Barbara, de nieuwe Cat, de bollere Penguin (zoals we hem kennen uit Batman Returns)
vond ik het moeilijk te geloven dat we tien jaar verder waren. Bij Alfred was het wel redelijk overtuigend imo.
Penguin en The Riddler veranderden deze aflevering van superschurken in een vrij komisch duo,
ik weet niet zo goed wat ik daar van moest vinden.
De weinige fragmenten die we van Bruce zien is natuurlijk waar we heel de serie naartoe gewerkt hebben, de laatste scene was dan ook prima gedaan.
Ontzettend jammer dat de serie klaar is, over een aantal jaartjes nog maar eens een keer kijken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PinusRigida
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 03-10 18:25

PinusRigida

I put the p in pool.

not sorry om dit topic na exact een maand weer open te gooien... >:)

Weet er iemand of er nog meer seizoenen besteld werden?
Mea Culpa als het hier al gezegd is geweest, ik ben lui en heb bijgevolg niet alles gelezen.

Kan me wel vinden in de laatste pagina van dit topic, of toch, wat een aantal mensen hier zegt...

-Dondersgoeie serie die je vastpakt... Maar het laatste seizoen lijkt wat inspiratieloos... Téveel mensen die dood maar dan toch niet dood zijn, het is een dingetje doorheen de serie maar naar het einde toe valt te hard op dat het een gebrek van inspiratie is en/of een onwil voor nieuwe, onverwachte plottwists...

En ja, het onrealisme... ook al kan je nauwelijks realisme verwachten van een serie als dit maar naar het einde toe wordt het allemaal beetje te overdreven.
- De soldaatjes vs Bane, eerst plooien, dan dwarsliggen...
- Barbara die met een pasgeborene voor een vuurpeleton komt staan terwijl de veiligheid van dat kind de rode draad is sinds haar geboorte en nu plots... om Jim en de GCPD te steunen, het risico nemen overhoop geschoten te worden door het leger... Raar...
- kogel door je kop, midden in het voorhoofd, bijna point blank range... En in coma... Neh, not - gonna - happen... Maar in Gotham kan alles...

Desondanks... toch spijt dat het gedaan is. :D
Vond het ondanks alle inconsistenties toch echt wel een goeie serie.

Enige personage dat me écht niet lag was Ivy... Dat gekke plantenwijf. Jeezes, zelfs penguin z'n motivaties waren begrijpelijk, ook Ed's schizofrenie was een geloofwaardige oorzaak van z'n daden... Maar waarom ze die Ivy erbij moesten halen en wat haar probleem was, beats me... Enige reden dat ik zie is omdat ze ook canon is, zoals alle andere villains die in de serie de revue passeren.

[ Voor 12% gewijzigd door PinusRigida op 09-09-2020 12:13 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

PinusRigida schreef op woensdag 9 september 2020 @ 12:07:
Weet er iemand of er nog meer seizoenen besteld werden?
Nee, seizoen 5 was echt het laatste. Het eindigt waar de Batman films (ongeveer) beginnen, er is verder niks wat ze nog kunnen uitdiepen imho.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PinusRigida
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 03-10 18:25

PinusRigida

I put the p in pool.

dvdkiwi schreef op woensdag 9 september 2020 @ 13:04:
[...]

Nee, seizoen 5 was echt het laatste. Het eindigt waar de Batman films (ongeveer) beginnen, er is verder niks wat ze nog kunnen uitdiepen imho.
Ja idd... als ik er even bij stilsta zijn alle schurken uit de films (oud en nieuw) idd. de revue gepasseerd en zou een vervolgseizoen idd weinig interessant zijn...

...alleen vind ik het spijtig om hem niet in deze Gotham als Batman bezig te zien... Ik bedoel... de serie is een pak donkerder dan de films, zéker de oude films... Deze Batman zou wel eens een echte badass kunnen zijn, waar ik hem in de films altijd... Cliché cliché vond, en in sommige films zelfs gewoon slecht...
Pagina: 1 2 Laatste