not sorry om dit topic na exact een maand weer open te gooien...
Weet er iemand of er nog meer seizoenen besteld werden?
Mea Culpa als het hier al gezegd is geweest, ik ben lui en heb bijgevolg niet alles gelezen.
Kan me wel vinden in de laatste pagina van dit topic, of toch, wat een aantal mensen hier zegt...
-Dondersgoeie serie die je vastpakt... Maar het laatste seizoen lijkt wat inspiratieloos... Téveel mensen die dood maar dan toch niet dood zijn, het is een dingetje doorheen de serie maar naar het einde toe valt te hard op dat het een gebrek van inspiratie is en/of een onwil voor nieuwe, onverwachte plottwists...
En ja, het onrealisme... ook al kan je nauwelijks realisme verwachten van een serie als dit maar naar het einde toe wordt het allemaal beetje te overdreven.
- De soldaatjes vs Bane, eerst plooien, dan dwarsliggen...
- Barbara die met een pasgeborene voor een vuurpeleton komt staan terwijl de veiligheid van dat kind de rode draad is sinds haar geboorte en nu plots... om Jim en de GCPD te steunen, het risico nemen overhoop geschoten te worden door het leger... Raar...
- kogel door je kop, midden in het voorhoofd, bijna point blank range... En in coma... Neh, not - gonna - happen... Maar in Gotham kan alles...
Desondanks... toch spijt dat het gedaan is.
Vond het ondanks alle inconsistenties toch echt wel een goeie serie.
Enige personage dat me écht niet lag was Ivy... Dat gekke plantenwijf. Jeezes, zelfs penguin z'n motivaties waren begrijpelijk, ook Ed's schizofrenie was een geloofwaardige oorzaak van z'n daden... Maar waarom ze die Ivy erbij moesten halen en wat haar probleem was, beats me... Enige reden dat ik zie is omdat ze ook canon is, zoals alle andere villains die in de serie de revue passeren.
[
Voor 12% gewijzigd door
PinusRigida op 09-09-2020 12:13
]