Verwijderd schreef op maandag 09 november 2015 @ 10:44:
Een paar zaken vallen gelijk al op:
- De videokaart zit niet in het eerste PCI-e slot.
- Dit heeft waarschijnlijk te maken met de plaatsing van de cpu koeler, was er een reden om hem zo te plaatsen en niet een kwartslag te draaien?
Is het kabeltje van de powerswitch niet losgekomen in die wirwar van kabels?
Ja ik wilde mijn CPU koeler wel kwartslag draaien maar dit lukten me niet en ik wilde niks forceren dus heb um zo moeten plaatsen was in die tijd wat voorzichtiger dan nu.
Kabels zit goed van de powerswitch maar buiten dat heb ik ook gewoon een start knop op de moederbord zelf dus zou het overbodig zijn.
Lampjes branden gewoon maar hij gaat niet aan ik heb al een paar keer geprobeerd mijn moederbord te resetten maar ook dit werkt niet als ik er op klik en daarna start gaat hij als nog niet aan als ik op CLR cmos oftewel clear cmos klikt en ik wil daarna de moederbord aan zetten werkt ook niet.
En ja de videokaart heb ik losgekoppeld en 3 memory sticks verwijderd in de hoop dat het dan wel zou werken maar ook dat was het geval niet en de fans gaan ook niet aan hij start gewoon helemaal niet maar lampjes branden wel.
Verders is dit mijn hobby maar voor kort moest ik hier mee stoppen want ik was van plan een nieuwe pc te maken haha maar door dat mijn vriendin in verwachting is is dit natuurlijk de andere kant op gegaan en moet ik op het geld letten dus ook helaas stoppen met me hobby en ik dacht dat ik deze pc nog wel 6 jaar zou kunnen gebruiken dus niet na 2 weken stopt mijn pc er mee zat er wel aan te denken desnoods mijn moederbord te vervangen als het niet anders kan.
Ik heb het trouwens ook al met een andere voeding geprobeerd maar ook dit werkt niet jammer genoeg.
[
Voor 20% gewijzigd door
Verwijderd op 09-11-2015 14:30
]