windows 10 november upgrade

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastendo
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 21-09-2021
Ik heb een hp envy notebook. Ik heb een poos geleden de upgrade naar winsows gedaan. Vorige week was mijn scherm van mijn laptop uitgeschakeld en nadat ik de muis bewoog bleef mijn scherm zwart. Ik weet dat ik nog op een youtube video stond en klikte op de spatiebalk en hoorde dat ik wel gewoon weer verder kon in mijn bureaublad. Ik sloot mijn laptop aan op mijn tv en kreeg gewoon beeld. Ik startte mijn notebook opnieuw op en na het loginscherm van windows 10 sprong toen weer op zwart. Ik heb van alles geprobeerd, maar niks lukt. Ook heb ik geprobeerd om de laatste updates te verwijderen. Van de 3 kon ik er maar 2 verwijderen, en nog steeds is het probleem niet opgelost. Wie kan mij helpen? En de scherminstelling staat dat het scherm gekloond wordt, niet dat ik alleen het 2e scherm gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cable-one
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22-09 13:52
heb he de stekker waarmee het beeld naar de tv gaat er al uit gehaald.
Heb je dan wel beeld op de laptop?
Laat de stekker eruit en probeer opnieuw op te starten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastendo
Ik heb dat ook geprobeerd, maar helaas geen geluk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastendo
Ik heb het probleem gevonden. Ik weet niet waarom, maar voor een reden kon ik in apparaat beheer zien dat 1 van de 2 algemeen pnp-beeldschermen uitgeschakeld was. Geen idee hoe dat is gebeurd, maar het is gelukkig opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jodur
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 27-12-2023
Ik heb gisteren ook getracht de november update te installeren op 2 tablets (Transformer T100 en HP Pavillion X2 10). Beide installatie liepen op hetzelfe punt vast, namelijk bij het installeren van de nieuwe windows 10, tijden installatie van de drivers. Overall progress 40%
Na afbreken gingen allebei weer netjes terug naar de voorgaande versie.
Na wat "googlen" kwam ik al gauw uit op de volgende site :
http://www.windowscentral.com/how-prevent-windows-10-november-update-getting-stuck

Beide tablet hadden inderdaad een SD kaart, dus vandaag wou ik het opniew proberen zonder SD, maar krijg nu de update niet meer via Windows Update.

Update terug getrokken? Zijn wel veel problemen mee lees ik!

[ Voor 6% gewijzigd door jodur op 13-11-2015 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buzzbuzz68
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 23-09 13:51
Heb 'm op m'n Surface Pro 3 en op m'n Chinese mini-PC met een 32GB eMMC-tje geïnstalleerd. Allebei duurde het lang, maar ging het zonder problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jodur
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 27-12-2023
Heb de SD kaart verwijderd tijdens de installatie van de update en nu zijn beide tablets geupgrade zonder problemen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,
Wie heeft een tip om de gedwongen update windows 10 te verwijderen of terug te zetten naar optioneel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• egbert_se
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 24-06 16:57
Ik heb een computer met I7 2600 cpu en een 840 evo 240gb disk. De upgrade verloopt soepeltjes maar als ik daarna een programma installeer bijv Start is Back of via msconfig laat opstarten met 8 kernen start mijn computer zeer traag op. Voor de upgrade 16 sec, na de upgrade 50 sec. Ook als ik het programma deinstalleer of weer laat opstarten met 1 kern blijft dit probleem. Vervolgens een clean install gedaan, maar zodra ik er een internet security programma opzet treedt het probleem weer op. Ik heb ESET en Bitdefender geprobeerd. Ook na deinstallatie van de virusprogramma's blijft het probleem bestaan. Op 2 andere computers met Eset heb ik hier geen last van. Ra Ra, misschien een hardware probleem. Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warlordzico
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 04-09 22:28
Na de november upgrade, werkt er geen enkele parallel of serieel aangesloten printer meer. Er zou aan een oplossing gewerkt worden........ :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23-09 12:03

The Wizard

Moderator Mobile
--> WOS

7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)

Pagina: 1