Ik heb heel veel films met de eerste taal Engels en de tweede taal Nederland. Nu wil ik dat omdraaien zodat mijn kinderen de film opstarten met de Nederlandse taal. Welk programma is het makkelijkste om te gebruiken zonder dat ik gelijk in een nieuwe computercursus terecht komt.
Je geeft ons te weinig informatie om je goed te kunnen helpen.
Hoe speel je de films af?
Wat voor films zijn het (mkv, DVD, Blu-Ray, etc)?
Hoe speel je de films af?
Wat voor films zijn het (mkv, DVD, Blu-Ray, etc)?
[ Voor 3% gewijzigd door TommieW op 24-11-2015 22:42 ]
1700X@3,9GHZ - Asus Crosshair VI Hero - 32GB Corsair LPX - GTX 1070Ti
iPhone 17 Pro Max - Macbook Pro 16" M1 Pro
Ik speel de films af op mijn LG Media TV via Nero Mediahome. Het zijn voornamelijk VLC bestanden met enkele MKV.
[ Voor 4% gewijzigd door FitzChevalric. op 08-11-2015 13:19 ]
Kun je de voorkeuren niet opgeven in de speler op de tv?
Nee, hij pakt automatisch voorkeurtaal 1
Dit gaat niet over het besturingsysteem maar een programma er op. Ik verplaats dus het topic van WOS naar CSA.
Inhoudelijk: sja, bij geleechte versies van films is het gebruiksgemak verminderd. Bijv bij Netflix wordt het prima onthouden. Misschien dat je het bij een andere player wel kunt instellen - afhankelijk van hoe de audio als NL is aangeduid in de mkv, denk ik.
Inhoudelijk: sja, bij geleechte versies van films is het gebruiksgemak verminderd. Bijv bij Netflix wordt het prima onthouden. Misschien dat je het bij een andere player wel kunt instellen - afhankelijk van hoe de audio als NL is aangeduid in de mkv, denk ik.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Ik zou eens naar andere software dan Nero kijken. Mijn ervaringen met (bij voorbeeld) Plex en Kodi zijn dat de voorkeurstaal perfect wordt onthouden.
The sky above the port was the color of television, turned to a dead channel
me @ last.fm
Bijvoorbeeld plex ja, dit pakket gebruik ik ook, je kunt voorkeurs talen en ondertiteling instellen.Jester-NL schreef op zondag 08 november 2015 @ 14:07:
Ik zou eens naar andere software dan Nero kijken. Mijn ervaringen met (bij voorbeeld) Plex en Kodi zijn dat de voorkeurstaal perfect wordt onthouden.
Ik heb plex geinstalleerd maar hij ondersteunt LG smart niet. Dus die valt af. Ook Nero MediaHome zet de talen in de menu's niet aan. Blijft behelpen.
In VLC kun je via Voorkeuren de voorkeurstaal voor ondertitels opgeven.
Niemand wordt Kalief in plaats van de Kalief!
Het moet een media server zijn zodat mijn kinderen op de LG smart TV altijd de Nederlands films krijgen. Kodi werkte trouwens ook niet.
Draai het eens om... Als je TV in [url=https://developers.smarttv-alliance.org/list-devices]dit lijstje[/url[ staat, kun je de Plex-app downloaden.FitzChevalric. schreef op maandag 30 november 2015 @ 21:46:
Ik heb plex geinstalleerd maar hij ondersteunt LG smart niet. Dus die valt af. Ook Nero MediaHome zet de talen in de menu's niet aan. Blijft behelpen.
Mijn ventje van 5 kan perfect met Plex overweg. En was blij verrast toen hij ontdekte dat er ook een app op de playstation stond
En geen centje pijn dat de interface van de Playstation-app niet overeenkwam met die op mijn Samsung-TV
The sky above the port was the color of television, turned to a dead channel
me @ last.fm
Pagina: 1