Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Wat ga je met je laptop doen?
Ik heb een pc met GTA V maar ik ben ook vaak weg van huis en wil dus een laptop die mijn pc op dat moment even kan vervangen. Het hoeft geen high settings te zijn, maar ik wil wel zeker een sollide 30 a 40 fps om het een beetje leuk te houden.
Wat is je budget?
600 tot 700 euro leek me wel een redelijk bedrag.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja maar de batterij hoeft niks speciaals te zijn omdat ik altijd wel stopcontacten in de buurt heb.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik sta overal voor open, maar heb liever intel dan AMD, amd heeft me niet echt goed gediend de laatste jaren. Mijn broertje heeft zelf een i5 5200u en een gt920m maar dit is me net niet krachtig genoeg. Hoewel de I5 zeker niet het probleem zal zijn denk ik.
Wat ga je met je laptop doen?
Ik heb een pc met GTA V maar ik ben ook vaak weg van huis en wil dus een laptop die mijn pc op dat moment even kan vervangen. Het hoeft geen high settings te zijn, maar ik wil wel zeker een sollide 30 a 40 fps om het een beetje leuk te houden.
Wat is je budget?
600 tot 700 euro leek me wel een redelijk bedrag.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja maar de batterij hoeft niks speciaals te zijn omdat ik altijd wel stopcontacten in de buurt heb.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik sta overal voor open, maar heb liever intel dan AMD, amd heeft me niet echt goed gediend de laatste jaren. Mijn broertje heeft zelf een i5 5200u en een gt920m maar dit is me net niet krachtig genoeg. Hoewel de I5 zeker niet het probleem zal zijn denk ik.