www.tradealliance.nl
Ik heb hetzelfde probleem. Nog geen oplossing gevonden. Heb nu net windows opnieuw geinstalleerd. Nu EMPEROR nog...
Tbird 900@1000
384MB RAM
Voodoo 5 5500 AGP
ASUS A7V133
Als je iets weet, mail/ICQ het me even, thanks :-)
/edit
Herinstallatie helpt niet
Heb ook nog geen andere oplossing bedacht.
/edit2
Ik heb de vraag even neergelegd bij Westwood. Eens kijken hoe hun email-support is :-)
Tbird 900@1000
384MB RAM
Voodoo 5 5500 AGP
ASUS A7V133
Als je iets weet, mail/ICQ het me even, thanks :-)
/edit
Herinstallatie helpt niet
/edit2
Ik heb de vraag even neergelegd bij Westwood. Eens kijken hoe hun email-support is :-)
In feite is de wetenschap op zoek naar de Ein Sof
Hee Maier met jouw kan ik praten
.
welke drivers heb jij ?? x3dfx?
welke drivers heb jij ?? x3dfx?
www.tradealliance.nl
ik heb 1.04 geprobeerd (dus de std drivers) en ook die van x3dfx. Geen oplossing. 
Moet nu snel gaan (werken), zal vandaag nog wel ff posten. En neem vanavond even een geforce kaartje mee om te kijken of het dan opgelost is.
Ook heb ik nog geen antwoord van Westwood. (Geen zinnig antwoord tenminste
)
Moet nu snel gaan (werken), zal vandaag nog wel ff posten. En neem vanavond even een geforce kaartje mee om te kijken of het dan opgelost is.
Ook heb ik nog geen antwoord van Westwood. (Geen zinnig antwoord tenminste
Verwijderd
Klinkt heel bekend.. ook met mijn configuratie.. rare blokken.. ook bij in en uitzoomen.. als jullie iets horen van westwood.. post het ff.. ik ben benieuwd.. ik heb nog niet de laatste radeon drivers.. maar als het bij andere kaarten ook speelt, misschien moest westwood maar eens een patch uitbrengen..
Pfffffffffieff d8 dat het alleen bij de Voodoo5 voorkwam
, maar De Radeon is dus ook gesignaleerd met dit probleem.
www.tradealliance.nl
Ik zit ff bij westwood te kijken op het Forum maar de mensen met een MatroX G400 hebben ook het probleem naar verluidt.
check:
http://messagebrd.westwood.ea.com/boards/emp/english/Forum1/HTML/003450.html
Een tip van westwood is:
Well, the official response from Westwood Tech. Support was to turn off the 3d optimizations. In the advanced options under the graphics options in the game.
(voor de G400, misschien werkt het ook op een Voodoo of Radeon.)
Tip voor de Voodoo gebruikers:
I've add the "-C" parameter (see readme.txt from the game), set the resolution to 800x600 instead of 1024x768, and set the shadows to middle.
check:
http://messagebrd.westwood.ea.com/boards/emp/english/Forum1/HTML/003450.html
Een tip van westwood is:
Well, the official response from Westwood Tech. Support was to turn off the 3d optimizations. In the advanced options under the graphics options in the game.
(voor de G400, misschien werkt het ook op een Voodoo of Radeon.)
Tip voor de Voodoo gebruikers:
I've add the "-C" parameter (see readme.txt from the game), set the resolution to 800x600 instead of 1024x768, and set the shadows to middle.
www.tradealliance.nl
aaaaaaaahhhhhh...
Oplossing:
OPTIONS -> GRAPHICS -> ADVANCED
T&L en MULTITEXTURE UITZETTEN(!)
T&L wist ik wel, dat een Voodoo5 dat niet kan, maar multitexture dus ook niet.
Oplossing:
hehe, kwam ik ook snel genoeg achter met mijn kyro II
Mja ik denk van, lamaar prutsen enzo.. en waarempel soms lukt het ook nog!
Verwijderd
Dit heb ik ook geprobeerd, (ook Voodoo 5), maar het werkt nog steeds niet goed. Groene blokjes in het build-menu...
AAH!!!!
AAH!!!!
De Voodoo 5 heeft een betere T&L dan welk GeForce dan ook.Op woensdag 20 juni 2001 20:35 schreef Lordy79 het volgende:
aaaaaaaahhhhhh...
Oplossing:
voodoo heeft idd betere t&l dan geforce ALS je een vete ghz+ cpu hebt, want die doet sneller t&l instructies dan een geforce 1/2 (en vanaf 1,5 ghz snller dan de #3)
goed genoeg geluld....de voodoo serie heeft vanaf de voodoo2 al multitexture ondersteuning. punt.
het is meer kwestie van drivers of speloptimalisatie denk ik...
goed genoeg geluld....de voodoo serie heeft vanaf de voodoo2 al multitexture ondersteuning. punt.
het is meer kwestie van drivers of speloptimalisatie denk ik...
AMD Phenom II X2 555@ X4 B55, 4GB DDR3-1333 OCZ Gold, MSI 870A-G54, Radeon HD 7770 512 MB
Pagina: 1