Paypal saldo opnemen zonder gekoppelde bankrekening

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iichel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 29-04 18:26
Situatie: iets verkocht via eBay, geld staat nu op m'n PayPal.
Geen probleem verder, na een paar weken wachten is het beschikbaar.

PayPal rekening: geopend in NL, nu woon ik buiten de EU en heb geen SEPA bankrekening.
Mijn NL bankrekening heb ik gesloten toen ik buiten de EU ging wonen.

Nu wil ik graag mijn bankrekening toevoegen aan PayPal maar dat wil niet. Het kan alleen een SEPA zijn.
Normaal gebruik ik mijn Paypal rekening icm mijn credit card, maar wat ik begrepen heb is dat 1-richting verkeer. Dus van CC naar PapPal kan wel, bij refund kan het ook terug, maar bij gewoon verkeer kan het niet van PayPal naar CC.

Heeft iemand een idee hoe ik dit saldo kan opnemen? Ik was niet van plan om binnenkort voor 1500 euro aan uitgaven te doen via eBay dus gewoon spenderen gaat 'm denk ik niet worden :p

"It's called a motor race." - M. Masi 2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFamous
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 29-04 15:35

InFamous

excommunicado

Een nieuw PayPal "buiten de EU" account openen en daarheen storten?

Anders Paypal een mailtje sturen met de vraag of het account overgezet kan worden naar een ander land.

[ Voor 44% gewijzigd door InFamous op 08-11-2015 10:23 ]

Formerly known as Ragdoll

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:57
Open een Paypal-rekening in het land waar je woont, koppel die aan een legale opnamemogelijkheid van Paypal in het land waar je woont, en maak het via Paypal over naar je eigen lokale bankrekening.

Edit: Afhankelijk van het land waar je woont kan je best wel eens met Paypal fraudepreventie te maken krijgen.

[ Voor 22% gewijzigd door RemcoDelft op 08-11-2015 10:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iichel
thanks ik ga dat proberen :) ik woon overigens in zwitserland, die staat niet op de lijst met IBAN rekeningen die ze accepteren voor een NL account...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whatson
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online
iichel schreef op zondag 08 november 2015 @ 10:13:
Situatie: iets verkocht via eBay, geld staat nu op m'n PayPal.
Geen probleem verder, na een paar weken wachten is het beschikbaar.

PayPal rekening: geopend in NL, nu woon ik buiten de EU en heb geen SEPA bankrekening.
Mijn NL bankrekening heb ik gesloten toen ik buiten de EU ging wonen.

Nu wil ik graag mijn bankrekening toevoegen aan PayPal maar dat wil niet. Het kan alleen een SEPA zijn.
[...]
SEPA (Single Euro Payments Area) omvat alle landen binnen de EU, aangevuld met Noorwegen, IJsland en Liechtenstein (die wel lid zijn van de Europese Economische Ruimte) en Zwitserland, Monaco en San Marino.

[...]

De nieuwe technische standaarden en producten gelden alleen voor betalingen in euro’s en niet voor betalingen in andere valuta.
Ik neem aan dat je ook gewoon een Euro rekening hebt/kunt activeren bij je bank.

[ Voor 13% gewijzigd door Whatson op 08-11-2015 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iichel
Whatson schreef op zondag 08 november 2015 @ 17:07:
[...]

[...]

Ik neem aan dat je ook gewoon een Euro rekening hebt/kunt activeren bij je bank.
Not really:
http://i.imgur.com/MkcSpuX.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 454358

Ik zou contact opnemen met PayPal. En geen rare dingen doen met andere accounts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thaimaster
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 26-03 22:02
Betaling naar een vriend / familielid die Paypal heeft en diegene het laten uitbetalen.
Kost je alleen wel een paar % voor het overmaken.

Pizza!

Pagina: 1