Toon posts:

Internet zonder contract?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Omdat ik tijdelijk in Nederland ben, ben ik op zoek naar een provider die abonnementen aanbiedt waar je niet meteen een jaar aan vastzit. Eerlijk gezegd dacht ik dat je nergens zomaar een jaar vast zit. Om die reden heb ik ook nog net op tijd een aanvraag bij Tele2 geannnuleerd. Het scheelde weinig of ik had het volgend jaar bij vertrek voor veel geld af moeten kopen. Ik ben dergelijke constructies niet gewend.

Ik heb na veel zoeken echter geen enkele provider kunnen vinden waar dit mogelijk is. Er zijn wel mobiele providers waar je maandabonnementen kunt krijgen maar aanbieders van vast internet lijken daar geen aansluiting in te zoeken.

Helaas is hier geen glasvezel mogelijk. En ik woon helaas in een Caiway-gebied en zij bieden alleen alles-in-1 pakketten aan. Ik wil alleen internet en heb geen behoefte aan televisie.

Zie ik misschien een optie over het hoofd? Ik vond wel een oud topic met dezelfde vraag maar daarin worden providers gesuggereerd die niet meer bestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 08:56
Wat voor periode gaat het om? Buren lief aankijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Maximaal een half jaar. De buren-optie heb ik overwogen maar ik zou toch liefst zelfvoorzienend zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trommelrem
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09-11-2021
4G prepaid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Vaak kan je abonnementen opzeggen als je gaat verhuizen naar een ander gebied met andere providers.

Ik heb, omdat ik veel op locatie ben in NL, een 4G abonnement bij Robin Mobile genomen, bevalt erg goed met surfen op internet. Gewoon je telefoon op tethering zetten en gaan.
Per maand op te zeggen en kost 49.95 per maand, je hebt dan een limiet van 15 Gb, daarna wordt je snelheid 400kbps
https://www.robinmobile.nl/producten
Ik had eerst het 800kbps abonnement á 29.95 per maand maar dat is toch echt te traag om lekker vlot te surfen.

[ Voor 7% gewijzigd door Ernemmer op 07-11-2015 22:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Een echt alternatief voor vast internet vind ik 4G niet echt. Je zit ineens met een relatief beperkte datalimiet. De hoogste grens die ik kan vinden is 12 GB van T-Mobile. Voor 4G is dat misschien veel maar met een laptop stelt dat eigenlijk niet veel voor als je veel wilt streamen en van bijv Google Drive gebruik maakt. 4G kost dan 32 euro per maand. Dat vind ik behoorlijk prijzig. ADSL kan al voor 20 euro per maand en is wel echt onbeperkt. Dan kan ik net zo goed ADSL nemen en na 6 maanden het contract afkopen.

Die 49,95 per maand vind ik erg veel en valt voor mij daarmee toch wel af als pseudo vast internet.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2015 22:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

Een slordige 2,5 jaar geleden werkte het idd zoals Fable zegt: als je verhuist naar een gebied waar de leverancier niet zit, en kan aantonen dat je verhuist bent, stopt het abbo idd.

Toen ik van Arnhem [UPC toen der tijd] naar mijn ouders [Ziggo] ging, stopte het abbo gewoon.

Als je geen zin hebt in een combi-kabel-pakket, kun je kijken of de ADSL nog een beetje overleefbaar is waar je gaat wonen/woont. Vaak toch wat goedkoper.

People as things, that’s where it starts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het verhaal dat het meest naar boven komt bij een zoektocht is toch wel dat mensen hun contract in zo'n situatie af moeten kopen. Dat wil ik dus voorkomen door liever geen jaarcontract af te sluiten.

Het valt me trouwens ook op dat ADSL aansluiten in Nederland erg lang duurt. Technisch stelt het allemaal niks voor. Maar goed, dat is eigenlijk een ander onderwerp.

Vreemd dat je niet heel snel aangesloten kan worden en voor een beperkte periode. Gewoon van tevoren zo vast gelegd zodat er geen verrassingen zijn.

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2015 22:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Heb je al eens gebeld/gemaild/gepraat met een internetboer in je regio wat te doen als je verhuist? Dat afkopen is volkomen nieuw voor mij namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hsb85
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22:51
Tele2 sim only is tegenwoordig maandelijks opzegbaar. (wel de nieuwe contracten) en met 4G

Las trouwens ook op hun website dat 11/11 ze meer zullen zeggen (tegen investeerders en journalisten) over het netwerk en aanbiedingen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op de site van Telfort lees ik inderdaad net dat zij bij emigratie binnen de contractperiode 1 maand opzegtermijn hanteren zonder afkoopsom. Dan denk ik dat ik daar maar een abonnement afsluit. Bedankt!

Ik denk dat het beleid per provider verschilt want ik ben toch ook verhalen tegengekomen van mensen die helaas moeten afkopen, ook al kunnen ze een bewijs van uitschrijving overhandigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Bij ADSL moet je wel even kijken wat de max snelheid is die je kunt ontvangen. In de stad is die vaak wel okay, maar buiten de stad kan die wel eens abominabel zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-10 18:49
Verwijderd schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 22:38:
Het verhaal dat het meest naar boven komt bij een zoektocht is toch wel dat mensen hun contract in zo'n situatie af moeten kopen. Dat wil ik dus voorkomen door liever geen jaarcontract af te sluiten.

Het valt me trouwens ook op dat ADSL aansluiten in Nederland erg lang duurt. Technisch stelt het allemaal niks voor. Maar goed, dat is eigenlijk een ander onderwerp.

Vreemd dat je niet heel snel aangesloten kan worden en voor een beperkte periode. Gewoon van tevoren zo vast gelegd zodat er geen verrassingen zijn.
Het is technisch enkel een paar draadjes omprikken in een telefooncentrale ergens. Maar die centrale is niet van de provider. Dus de provider moet een aanvraag indienen bij de eigenaar (KPN bijvoorbeeld). En die sturen 1x per 2 weken ofzo een monteur naar de locatie om dit soort klusjes te doen.

Als ze voor elke aansluiting apart een monteur moeten laten komen zou je €199,95 aansluitkosten moeten betalen.
Verwijderd schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 22:55:
Op de site van Telfort lees ik inderdaad net dat zij bij emigratie binnen de contractperiode 1 maand opzegtermijn hanteren zonder afkoopsom. Dan denk ik dat ik daar maar een abonnement afsluit. Bedankt!

Ik denk dat het beleid per provider verschilt want ik ben toch ook verhalen tegengekomen van mensen die helaas moeten afkopen, ook al kunnen ze een bewijs van uitschrijving overhandigen.
Goed op de kleine lettertjes letten inderdaad.
En er zijn natuurlijk altijd mensen die een "gratis" iPad of ander duur cadeau krijgen bij het afsluiten van hun abo. En dan een maand later proberen op te zeggen. En klagen online als ze dan moeten betalen.

[ Voor 26% gewijzigd door RocketKoen op 07-11-2015 23:03 ]

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dat omprikken gebeurt met de hand?

ADSL is helaas traag hier maar de enige optie. Er is geen glasvezel en de kabelboer biedt alleen dure alles-in-1-pakketten aan waar ik geen behoefte aan heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Welke kabelboer hebben we het eigenlijk over? (Uit interesse)

[ Voor 15% gewijzigd door Room42 op 07-11-2015 23:07 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Caiway (zie first post)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twam
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 12-10 13:15
Je zou eens bij de zakelijke producten kunnen kijken. De goedkoopste abbo's zijn qua prijs vaak vergelijkbaar met midden segment consumenten spul, maar soms wel maandelijks opzegbaar. Vaak is het niet verplicht daadwerkelijk een bedrijf te zijn, volgens mij, al zal je het misschien telefonisch moeten regelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Sorry, overheen gelezen B)
Inderdaad een bizar slecht aanbod, vergeleken bij Ziggo.

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hugo__Boss
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-10 14:29
De levertijd is vaak lang ondat de wettelijke bedenktijd erin verwerkt zit en er binnen die periode nog niets gedaan wordt door de provider. Als je aangeeft dat je af ziet van die bedenktijd kan een en ander wel sneller gerealiseerd worden.

Hoeveel mag het grapje kosten? Je kunt toch prima een dsl verbinding voor een jaar nemen? Voor een euro of 250 a 300 totaal moet dat toch lukken. Als je er een half jaar geen gebruik van maakt ben je in het slechtste geval 150 euro kwijt als verlies. Dat is toch te overzien? Veel goedkoper dan welke bruikbare 4G oplossing dan ook en dan zeg je gewoon op per de einddatum. Of regel iets met diegene dan in die ruimte gaat wonen, dan kan de schade alleen maar lager uitvallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-10 18:49
Hugo__Boss schreef op zondag 08 november 2015 @ 00:29:
De levertijd is vaak lang ondat de wettelijke bedenktijd erin verwerkt zit en er binnen die periode nog niets gedaan wordt door de provider. Als je aangeeft dat je af ziet van die bedenktijd kan een en ander wel sneller gerealiseerd worden.
De bedenktijd telt niet voor diensten. Je bedenktijd wordt automatisch beëindigd zodra je begint met de dienst afnemen.
Zo kun je bijvoorbeeld vandaag online een mobiel abonnement afsluiten en morgen de SIM-kaart afgeleverd krijgen.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
De bedenktijd heeft Tele2 telefonisch op mijn verzoek uit het proces gehaald. Daarbij werd vermeld dat ik dan nog steeds wettelijke bedenktijd heb. Alleen bij voortijdig opzeggen zou ik dan wel moeten betalen voor de reeds afgenomen diensten indien van toepassing. Prima oplossing. Desondanks zou het nog steeds enkele weken duren voor ik online ben. Hoe dan ook heb ik alsnog van mijn bedenktermijn gebruik gemaakt voor ik van de dienst gebruik heb gemaakt en ik krijg dan ook netjes een retourdoos.

Het ziet er inderdaad naar uit dat ik misschien niet onder een afkoopsom uitkom als ik toch ADSL neem. Het hele doel van mijn zoektocht was natuurlijk om dat te voorkomen. Het blijft gewoon krom dat er in NL geen maandabonnementen zijn af te sluiten voor vast internet. Voor een land waar zo wordt opgekomen voor consumentenrechten valt mij dat gewoon op. In veel Aziatische landen kun je gewoon vanaf het begin al per maand weer opzeggen. Ze proberen je als klant te houden door bijv in de overeenkomst op te nemen dat je geen aansluitkosten betaalt als je minstens een jaar klant blijft. Een hele nette oplossing wat mij betreft. Jammer dat hier niet zoiets bestaat.

Overigens telt de wettelijke bedenktijd wel degelijk voor diensten! Dat is netjes zo in de wet vastgelegd. Wel kun je als consument afzien van de bedenktijd maar dan moet dat van uitdrukkelijk zijn aangegeven.

Het zure is dat ik zo ver van de centrale zit dat ADSL mogelijk maar 9 Mbps haalt. Middenin de Randstad is dat nogal zuur om te verteren. Ik heb op afgelegen locaties gewoond in Azië met snelle glasaansluitingen en hier is een te lange telefoonlijn nog steeds de enige optie. :D Oke en kabel maar Caiway lijkt mij een uiterst conservatieve provider die geen speciale regeling kent bij emigratie of een verhuizing buiten het service gebied. Oftewel afkopen is bij hen in zo'n situatie een feit. Bij 43 euro per maand is dat gewoon geen optie. Bovendien zou ik een boel geld betalen voor TV en telefonie waar ik geen gebruik van zou maken.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2015 01:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b12e
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10-10 22:26
Ik weet niet hoe het in Nederland is maar omdat je begon met 'omdat in even weer in NL ben'. In België is het zo dacht ik dat je onder alle contracten met minimumduur uit kan komen als je kan aantonen dat je naar het buitenland verhuist. Dus telefonie, internet, TV etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie1
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12-10 20:21
Tot kort geleden bestond er een adsl provider die verbindingen met maandcontract leverde. Daar heb ik nu een abonnement van. Jammergenoeg sluiten ze sinds deze lente geen nieuwe klanten meer aan, anders was dat een oplossing geweest.

Je zou eens rond kunnen vragen of iemand uit je kennissenkring nog adsl heeft met verlopen jaarcontract of oud maandcontract die naar kabel of glasvezel wil overstappen. Dan zou je die aansluiting kunnen overnemen en verhuizen en later opzeggen zonder afkoopsom.

Maar in principe kun je ook onder elk jaarcontract uitkomen als je met officiële documenten aantoont dat je geëmigreerd bent..

Spiegeltje, spiegeltje aan de wand, wie heeft de mooiste telefoon van het land?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TexMex
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Bij Telfort zou het inderdaad moeten kunnen als je kunt aantonen dat je je laat uitschrijven bij de gemeente:

https://www.telfort.nl/pe...enland.htm?channel=mobile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• charlie7
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09:25

charlie7

pr0

Blijf je binnen Nederland wonen? Of ga je naar het buitenland?
In het laatste geval mag je dan gewoon opzeggen wanneer je een kopie uitschrijving gemeente toestuurt. (dit was zo toen ik bij Online en bij UPC werkte.

Blijf je binnen NL? Zoek dan gewoon een provider die op je nieuwe adres niet kan leveren, en dan kun je daar weg obv geen beschikbaarheid.

Ryzen 9800X3D / Asrock 7900XT / 32GB DDR5 6000MHz // Mac Mini M4 / MacBookAir M1 / iPhone 17 ProMax Cosmic Orange / AW Ultra 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ayporos
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23-07 15:03
Verwijderd schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 21:51:
Omdat ik tijdelijk in Nederland ben, ben ik op zoek naar een provider die abonnementen aanbiedt waar je niet meteen een jaar aan vastzit. Eerlijk gezegd dacht ik dat je nergens zomaar een jaar vast zit. Om die reden heb ik ook nog net op tijd een aanvraag bij Tele2 geannnuleerd. Het scheelde weinig of ik had het volgend jaar bij vertrek voor veel geld af moeten kopen. Ik ben dergelijke constructies niet gewend.

Ik heb na veel zoeken echter geen enkele provider kunnen vinden waar dit mogelijk is. Er zijn wel mobiele providers waar je maandabonnementen kunt krijgen maar aanbieders van vast internet lijken daar geen aansluiting in te zoeken.

Helaas is hier geen glasvezel mogelijk. En ik woon helaas in een Caiway-gebied en zij bieden alleen alles-in-1 pakketten aan. Ik wil alleen internet en heb geen behoefte aan televisie.

Zie ik misschien een optie over het hoofd? Ik vond wel een oud topic met dezelfde vraag maar daarin worden providers gesuggereerd die niet meer bestaan.
Standaard contract is altijd een jaar.

Echter wanneer je verhuisd zijn zulke contracten (vast internet, telefonie, tv) altijd opzegbaar.
Dus je kunt gewoon een contract afsluiten en als je tijdig opgeeft wanneer je verhuisd deze beëindigen.
Dit is ook zo voor nutsvoorzieningen (gas, water, elektra) ookal sluit je daar een 1jaar/2jaar/3jaar contract voor af.

Het maakt ook niet uit of je verhuisd naar binnen NL of daarbuiten, zolang je niet meer zult wonen op het adres waar de service is opgeleverd kun je het contract beëindigen.

[ Voor 5% gewijzigd door Ayporos op 08-11-2015 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
De algemene voorwaarden melden toch echt wat anders bij verschillende providers. En nogmaals, er zijn genoeg verhalen te vinden van mensen die toch echt moeten afkopen. Ik wil die gok niet nemen en daarom was mijn oorspronkelijke vraag dan ook of er ook maandabonnementen bestaan. Het antwoord is dus nee en daarom ben ik nu aan het beraden wat ik zal doen. Wellicht kies ik voor Telfort omdat zij als een van de weinige expliciet melden op hun site dat je bij emigratie kunt opzeggen binnen de contractperiode met inachtname van de betalingstermijn als opzegtermijn oftewel een maand.

Omdat ADSL zo traag is op mijn adres overweeg ik alsnog 4G. Het is dus of snelheid of onbeperkte data... Jammer dat je die keuze in deze tijd nog moet maken maar het is blijkbaar niet anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kever678
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 11-10 22:34
Telfort kan je binnen een jaar kosteloos opzeggen indien je gaat emigreren (wel bewijs hiervoor aanleveren) of verhuist naar een gemeente waarin ze niet kunnen leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

volgens mij kun je bij bijv. ziggo en waarschijnlijk ook adsl boeren, wanneer je geen gebruik maakt van kortingen waar ze je 1 tot 2 jaar mee proberen vast te houden, gewoon maandelijks opzeggen ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Verwijderd schreef op zondag 08 november 2015 @ 18:01:
volgens mij kun je bij bijv. ziggo en waarschijnlijk ook adsl boeren, wanneer je geen gebruik maakt van kortingen waar ze je 1 tot 2 jaar mee proberen vast te houden, gewoon maandelijks opzeggen ...
Zoals te lezen zit ts in een caiway-gebied.

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilaurensnl
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 11-10 17:33
Volgens mij is het in Nederlands vaak een contract van 1 jaar, en buiten die tijd is het maandelijk opzegbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Verwijderd schreef op zondag 08 november 2015 @ 16:21:
De algemene voorwaarden melden toch echt wat anders bij verschillende providers. En nogmaals, er zijn genoeg verhalen te vinden van mensen die toch echt moeten afkopen. Ik wil die gok niet nemen en daarom was mijn oorspronkelijke vraag dan ook of er ook maandabonnementen bestaan. Het antwoord is dus nee en daarom ben ik nu aan het beraden wat ik zal doen. Wellicht kies ik voor Telfort omdat zij als een van de weinige expliciet melden op hun site dat je bij emigratie kunt opzeggen binnen de contractperiode met inachtname van de betalingstermijn als opzegtermijn oftewel een maand.

Omdat ADSL zo traag is op mijn adres overweeg ik alsnog 4G. Het is dus of snelheid of onbeperkte data... Jammer dat je die keuze in deze tijd nog moet maken maar het is blijkbaar niet anders.
Of kabel, al heb je dan inderdaad wel nutteloze telefonie en TV.

"Ja, maar afkopen..." ---> Heb je Caiway al gebeld, en wat was hun antwoord? Wat op het internet staat is heel leuk, maar er zijn stapels internetboeren hier in Nederland, met idd telkens andere voorwaarden. Of het voor jou opgaat is alleen zeker als je ernaar vraagt.

Precies zo heb ik het toen ook gedaan: gewoon naar de UPC winkel gegaan, een goed antwoord gekregen en met alle benodigde meuk onder mijn arm vertrokken. En een slordige 9 maanden later kon ik het moeiteloos annuleren.

Nee heb je, ja kun je krijgen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheGhostInc
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 08 november 2015 @ 01:48:
Het blijft gewoon krom dat er in NL geen maandabonnementen zijn af te sluiten voor vast internet. Voor een land waar zo wordt opgekomen voor consumentenrechten valt mij dat gewoon op. In veel Aziatische landen kun je gewoon vanaf het begin al per maand weer opzeggen. Ze proberen je als klant te houden door bijv in de overeenkomst op te nemen dat je geen aansluitkosten betaalt als je minstens een jaar klant blijft. Een hele nette oplossing wat mij betreft. Jammer dat hier niet zoiets bestaat.
Tja, wat is (technisch) het verschil tussen afkopen of de aansluitkosten moeten betalen?
De grootste kosten voor de provider zitten in het aansluiten van jouw verbinding, die zul je (linksom of rechtsom) toch moeten betalen. Daarnaast kan het zijn dat KPN ook gewoon een jaar in rekening brengt bij jouw bedrijf voor eventuele geleverde diensten.

Maar ik zou (zoals hierboven ook al gezegd) gewoon de kosten van een jaar rekenen voor jouw half jaar en er verder niet te lang over nadenken. Alternatieven zijn ontzettend duur en onhandig en misschien valt het aan het eind mee. Geen of matig internet is veel irritanter.
Ik heb gewerkt voor een bedrijf dat voor 1 week in het jaar een dikke internet verbinding nodig hadden op locatie en daarvoor een jaarabonnement nam en de rest van de tijd mocht de locatie dat gratis gebruiken. Was fors goedkoper, makkelijker en sneller dan iets 'tijdelijk' te regelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 23:01
Verwijderd schreef op zondag 08 november 2015 @ 16:21:
. Het antwoord is dus nee en daarom ben ik nu aan het beraden wat ik zal doen.
Zakelijk kan het vaak wel, denk aan Ziggo ZZP. Mogelijk zijn er ook andere partijen... Een kvk inschrijving is voldoende :+ .

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 06:02

Dazzler2120

FP ProMod
Wettelijk gezien sluit je een contract af voor een bepaald adres. Als je dan inderdaad gaat verhuizen vervalt dat contract, mits op tijd aangegeven (1maand van tevoren) met behulp van een bewijs van verhuizing.
Ik zou dus als ik jou was gewoon voor de goedkoopste gaan...

PS4 PSN: Dazzler2120

Pagina: 1