Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

IO Shield gezocht voor oud (server/workstation) bord

Pagina: 1
Acties:

• Xudonax
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21-11 20:40
Ik heb nu al een tijdje een Tyan i5400PW moederbord draaien, maar ik irriteer me er steeds meer aan dat het IO shield mist. Online zijn er zat afbeeldingen van te vinden, en ik kan ook wel opmeten wat er aan gaten in moeten komen. Wat ik echter niet kan is zelf zo'n IO shield maken. Het vinden van een passend IO shield is ook erg lastig, of ik zoek gewoon verkeerd :+

Wat ik zoek is dit IO shield:
Afbeeldingslocatie: http://daba.patrickbregman.eu/share/Tyan_I5400PW_IO_Shield.jpg
Heeft iemand enig idee waar je zoiets als los IO shield kunt kopen?

De gaten achterin zijn behoorlijk belangrijk aangezien het bord op 16 FB-DIMMs draait, oftewel een slordige 10W per geheugenmodule. De gaten in het IO shield zijn dus nodig om de warmte af te voeren :)

• donderdraak
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-07-2017
Als ik jou was zou ik contact opnemen met de leverancier via de online chat. Vraag om een.....

Replacement IO Shield request
http://www.tyan.com/support_faq.aspx

Eventueel mailen met EMEA sales of support....
http://www.tyan.com/contact.aspx

• Xudonax
Waarom kon ik dat nu niet verzinnen :') Ik heb alleen maar gezocht omdat het ding officieel EOL is, maar makes sense dat zij toch wel moeten weten hoe en wat. Ik heb ze een berichtje gestuurd, hartelijk bedankt!

• Xudonax
Ik heb een reactie terug van Tyan, en dit is eigenlijk waar ik al bang voor was.
As this S5397 is already EOL 7 years ago, we don’t have any stocks available for the accessories you needed. You have to checked with your dealer regarding the accessories. When they sold you the motherboard, it should include all the I/O shields, Audio Cable and other accessories.
Dus, weet iemand waar je een IO shield zou kunnen laten maken op basis van je specificaties?
Of misschien een site waar ze 1001 verschillende IO shiels hebben zodat er wel iets passends tussen zit?

• Dagion
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Ben zelf ook aan het zoeken naar wat oudere io shield, www.io-shields.de lijkt me behoorlijk. Ze hebben geen Tyan, maar misschien wel iets wat in de buurt komt?

• MrMonkE
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 04-11 15:26

MrMonkE

★ EXTRA ★

Misschien was het zelfs wel express weggelaten om meer flow te hebben.
Zonder IO shield voer je nog meer warmte af.
Ik zou er geen seconde van wakker liggen en zo laten als ik jou was.

★ What does that mean? ★

• johnkeates
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-07 16:30
Misschien dat je ze op eBay kan kopen.

• Xudonax
eBay had helaas weinig tot niets nuttigs voor dit bord, maar het io-shields.de dat Dagion aandroeg heeft een passend IO shield :D De Supermicro X9SCi-LN4 heeft vrijwel dezelfde layout als mijn bord, alleen zijn beide ethernet stacks dubbel. Wat ik zo kan zien op hun eBay listing is dat je die zelf zou moeten wegdrukken, dus we gaan eens kijken hoe dit past.

Hartelijk bedankt allemaal!
Pagina: 1