Hallo allemaal!
Ik ben op zoek naar 2 nieuwe monitors, maar ik kom er niet uit..
Wat zoek je?
Ik zoek 2 monitors.
Ik heb een nieuwe bureau gemaakt. Doordat mijn huidige schermen een grote voet hebben, staan ze fel naar voren. Ik zoek daarom 2 nieuwe monitoren die ik met een thin vesa mount aan de muur zelf kan vastmaken. Ze komen vlak naast elkaar en er gaan ook applicaties gespreid worden over beide schermen, dus een thin bezel is erg welkom.
Wat is je budget?
Liefst onder/rond de 300€ per stuk..
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Mijn huidige set-up bestaat uit 1x Samsung Syncmaster XL2370 en 1x Samsung Syncmaster 245B.
Deze hebben een verschillende grootte en resolutie, wat soms niet zo evident is
Ik heb al een hele hoop vergelijkingen gemaakt en ik ben een beetje uitgekomen bij 2 monitors.
De Dell UltraSharp U2414H & de Asus VC239H. (andere suggesties zijn ook welkom!)
Ik gebruik de monitors voor dag dagelijkse dingen, programmeren, het kijken van films en er wordt ook soms wat op gegamed (Meestal FPS).
Al vast bedankt voor alle input!
Ik ben op zoek naar 2 nieuwe monitors, maar ik kom er niet uit..
Wat zoek je?
Ik zoek 2 monitors.
Ik heb een nieuwe bureau gemaakt. Doordat mijn huidige schermen een grote voet hebben, staan ze fel naar voren. Ik zoek daarom 2 nieuwe monitoren die ik met een thin vesa mount aan de muur zelf kan vastmaken. Ze komen vlak naast elkaar en er gaan ook applicaties gespreid worden over beide schermen, dus een thin bezel is erg welkom.
Wat is je budget?
Liefst onder/rond de 300€ per stuk..
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Mijn huidige set-up bestaat uit 1x Samsung Syncmaster XL2370 en 1x Samsung Syncmaster 245B.
Deze hebben een verschillende grootte en resolutie, wat soms niet zo evident is
Ik heb al een hele hoop vergelijkingen gemaakt en ik ben een beetje uitgekomen bij 2 monitors.
De Dell UltraSharp U2414H & de Asus VC239H. (andere suggesties zijn ook welkom!)
Ik gebruik de monitors voor dag dagelijkse dingen, programmeren, het kijken van films en er wordt ook soms wat op gegamed (Meestal FPS).
Al vast bedankt voor alle input!
[ Voor 7% gewijzigd door Cookiezzz op 07-11-2015 20:29 ]