Ik ben in het bezit van een LG tv + een LG home cinema set. Heb deze een behoorlijke tijd ( 2 maand) helemaal goed gehad. Alles werkte naar behoren. Het geluid van de tv kwam netjes over de boxen enz. Nu deed ik vanmorgen mijn tv aan (nadat alles dus de dag ervoor nog goed deed) en geen geluid.. Niks, nada, noppes. Geen geluid van mijn tv, ps4, mediaplayer. Ik heb voor de rest nergens aangezeten.
Nu valt het me op dat mijn home cinema set niet meer aangaat wanneer ik de tv aandoe, en ook niet meer uitgaat. Ook krijg ik de "mode" arc niet meer op mijn home cinema set. En daar zit het probleem m.i.
Instellingen lijken mij goed te staan. De arc mode staat "aan" in zowel mijn tv als mijn home cinema set. Hmdi kabel zit uiteraard nog in de arc gang van de tv. Hdmi kabel is niet stuk, want heb vanmorgen ook gewoon een andere kabel geprobeerd. Fabrieksinstellingen gedaan van allebeide apparaten Niks werkt. En dus nog steeds geen geluid over de boxen..
Wie o wie kan me helpen?
EDIT; Simplink staat ook op beide apparaten ingeschakeld.
Nu valt het me op dat mijn home cinema set niet meer aangaat wanneer ik de tv aandoe, en ook niet meer uitgaat. Ook krijg ik de "mode" arc niet meer op mijn home cinema set. En daar zit het probleem m.i.
Instellingen lijken mij goed te staan. De arc mode staat "aan" in zowel mijn tv als mijn home cinema set. Hmdi kabel zit uiteraard nog in de arc gang van de tv. Hdmi kabel is niet stuk, want heb vanmorgen ook gewoon een andere kabel geprobeerd. Fabrieksinstellingen gedaan van allebeide apparaten Niks werkt. En dus nog steeds geen geluid over de boxen..
Wie o wie kan me helpen?
EDIT; Simplink staat ook op beide apparaten ingeschakeld.