chello storing???

Pagina: 1
Acties:

• WhiteAss
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 12-08 21:44
Hallo,

ik probeer net ff mijn mail te checken doet mijn verbinding het niet(kan ook niet naar de gateway pingen). Modem geeft nix vreemds aan. wil ik ff het netwerkstatus bekijken via mijn 56k6 modem. kun je alleen met username en pw op komen. geeft ik op word niet geaccepteerd. weet iemand of er op het moment problemen zijn bij chello? (behalve de gewone dagelijkse problemen dan :( )

• Bobbert
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Bobbert

Miss Caprice Bourret

Geen problemen hier met chello 8-)

Verwijderd

no probs in obl

• WhiteAss
gvd, via mijn modem kan ik gewoon naar het ip v.d. gateway pingen. 350ms

kan iemand die ook chello heeft ff op http://subscriber.chello.nl/support/status.html kijken daar kun je het netwerk status bekijken.

• sverzijl
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11:37
Laatste melding is van 18 juni :

--
actuele storingen

Maandag 18 juni 2001

(netwerk) Op dit moment is het voor klanten uit het voormalig Tebenet-gebied nauwelijks of niet mogelijk verbinding te maken met het Internet.

(news) Gisteravond en vanmorgen was het niet mogelijk voor klanten uit de regio Noord-Holland, om berichten op te halen van de news-server news.ams.chello.nl .
--

Simon

Verwijderd

No probs here. :z

Verwijderd

no probs here 2 regio ehv ;)

• XerroR
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 25-03 15:19

XerroR

-=:|X|:=-

Hier ook geen probs.... :)

/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/

Verwijderd

Hier ook geen problemen.... ping naar chello server 20ms.

• Stacium
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Stacium

Perfect Molecular Chaos

hier ook geen probs

31ms naar chello.nl

It seemed like a good idea at the time

• Stacium
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Stacium

Perfect Molecular Chaos

Op woensdag 20 juni 2001 00:20 schreef Coen het volgende:
Hier ook geen problemen.... ping naar chello server 20ms.
wat voor modem heb jij eigenlijk?

mij is ooit verteld door de hlpdsk(van bART) dat een com21 modem alleen al een latancy van 25ms heeft

ik kan dus nooit onder de 30ms komen eigenlijk

It seemed like a good idea at the time

• sverzijl
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11:37
Op woensdag 20 juni 2001 01:22 schreef Strumxector het volgende:

[..]

wat voor modem heb jij eigenlijk?

mij is ooit verteld door de hlpdsk(van bART) dat een com21 modem alleen al een latancy van 25ms heeft

ik kan dus nooit onder de 30ms komen eigenlijk
Heb hier een COM21 modem en 20ms ping naar chello.nl. Lijkt me dus niet helemaal waar(maar is misschien de nieuwigheid van het modem dat ie het nog zo snel doet :))

Simon

• Routed
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 26-01 18:22
Collega van me kan al sinds zaterdag nix meer met Chello (regio Zutphen), schijnbaar een router geknalt (dat is wat ze hem hebben verteld).

Slash Care
Mementô

Verwijderd

Chello is inderdaad een beetje ziek in Zutphen e.o. :(. Ik heb zelf nu wel verbinding, maar gisteren niet. Chello heeft zelf aangegeven dat de boel nog 2 dagen defect blijft. De situatie is al zo vanaf het weekend en sommigen hebben helemaal geen verbinding.

• WhiteAss
kan nu gewoon weer internet, wel ranzig dat ze het niet als storing opgegeven hebben.

dat nieuwe garantie plan dat staat ook nergens op.
Op basis van de meetresultaten van het UPC Prestatie meetinstrument stelt UPC maandelijks per 'hub' (wijkknooppunt) vast of de klanten voor een korting van NLG 15,- in aanmerking komen. Klanten binnen een hub komen voor een korting in aanmerking indien de gemiddelde tijd die nodig is om een bestand van 1MB en een bestand van 5 MB te downloaden, gemeten binnen die hub van het UPC netwerk, langer duurt dan 1 minuut respectievelijk 4,5 minuten. Gemeten wordt over een periode van een kalendermaand.
dat houd dus in 1024KB/60=17.07KB/s (KB staat hier voor kilobyte) niet echt wat ik noem breedband internet.

dat is dus 15 gulden korting waneer je zo'n KUT verbinding hebt die zelf ik nog nooit een maand lang heb gehad. chello wat zijn we toch weer lekker bezig :r
Afbeeldingslocatie: http://www.coax.nl/modemtester/results/legend12.gif
dit is een plaatje dat ik van coax.nl heb (belangen vereniging van chello) lijk mij dat ze niet zomaar onzin uit kramen.

300Kb/8b=37.5KB/s dat komt toch wel dichter in de richting van mijn idee van breedband.

kortom, dat nieuwe garatie plan van chello staat naar mij mening echt helemaal nergens op :r
Pagina: 1