Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Anderzijds heb je ook wel eens dat je een externe bron quote en dan is de knop wel handig. Veel forum software heeft zo'n knop en het verbaast mij een beetje dat Tweakers in al die jaren die nog steeds niet heeft.
Commandline FTW | Tweakt met mate
Dat klopt, en dat werkt prima, geen klachten erover.Hero of Time schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 15:34:
Je quote iemand, dus heb je de knop bij de reactie al gebruikt. Wat heb je dan nog meer nodig dan de splits quote om onderscheid te maken tussen waar je op reageert? Door de knop bij de reactie te gebruiken krijgt de betreffende persoon netjes een notificatie.
Dat mis ik dus, gewoon een knop wat de tags voor quoten in het tekstveld plaatst, of wanneer je een tekst hebt geselecteerd wat je gequote wilt hebben dat de tags eromheen komen te staan, zoals bij de img,video en url tags en andere wel werkt.Anderzijds heb je ook wel eens dat je een externe bron quote en dan is de knop wel handig. Veel forum software heeft zo'n knop en het verbaast mij een beetje dat Tweakers in al die jaren die nog steeds niet heeft.
Als extra argument kan ik meegeven dat GoT een discussieforum is, en bij discussies moet je vaak argumenten van externe bronnen of sites aanhalen, wanneer je van die site een specifiek stukje tekst wilt quoten ben je gewoon achterlijk lang en moeilijk ermee bezig.
In mijn geval: Ik moet eerst naar ander scherm voor speciale tekens op het toetsenbord, vervolgens selecteer je '[' na lang indrukken op '(', daarna ga je terug naar tekstinvoer en selecteer je de 'q' of volledig quote, je gaat terug naar de speciale tekens en pak je ']' en je hebt 1 van de tags klaar. Hetzelfde doe je dan voor [, / en ]
⏩ PVOutput☀️
.quote: brongequote tekst
[ Voor 3% gewijzigd door Migrator op 07-11-2015 16:35 ]
If you choose not to decide, you still have made a choice.
⏩ PVOutput☀️
Verwijderd
Multi-quote implementeerbaar door rechter-klikjes te registreren tot wanneer linker-klikjes werklik plaatsvinden.Wat heb je dan nog meer nodig dan quote scheiding om te onderscheiden tussen je waar op reageert?
Al info hierover?Femme schreef op woensdag 18 november 2015 @ 13:37:
Gezien het feit dat we al tig-knopjes voor veelgebruikte tags is het niet gek om er ook eentje voor de quote te hebben en dan met popupje om te vragen naar een link van de bron. Ik zal er eens een ticket voor maken.
⏩ PVOutput☀️
Huh? Waarom zou je dat willen? Klinkt nogal omslachtig in gebruik, grote kans op problemen (genoeg browsers die dat niet ondersteunen op maar kleine gebieden) en redelijk overbodig als je toch al een nieuwe quote kan toevoegen vanuit de reageer pagina. Om nog maar te zwijgen over mobiel gebruik waar het onmogelijk is om te gebruiken. Daarnaast, hoeveel mensen zouden dit gebruiken? Is het de dev tijd echt waard? Ik denk 't niet.Verwijderd schreef op zaterdag 12 maart 2016 @ 15:00:
[...]
Multiquote; implementeerbaar door rechter-klikjes te registeren totaande linker-klik daadwerkelijk plaatsvinden!
Verwijderd
⏩ PVOutput☀️
Dit topic is gesloten.
![]()