“I think of it like a Thanksgiving dinner. You [do] all this preparation, you invite all the guests, you have the meal, and then suddenly, it seems, it’s over.”
Tweakblog van de maand
Houd je muis er boven en je krijgt de volledige titel. Maar er zou idd iets aan de items geschoven kunnen worden om meer plaats te maken voor de titel. Op de FP heb je ook 2 kolommen, bij blogs 3 en dat moet allemaal in dezelfde breedte passen. De hoogte is nog niet eens de helft van mijn scherm, daar kan dus nog genoeg bij.
Commandline FTW | Tweakt met mate
De reden dat we de titel op één regel weergeven is dat de layout erg rommelig wordt als de helft van de titels op één regel past en de andere helft niet. Wat mij betreft laten we het zo dat de frontpage een keer een layoutupdate krijgt.
??? Ik snap niet helemaal wat je bedoelt Femme. Ik heb 't erover dat bij tweakblogs alle informatie in 3 kolommen wordt weergegeven, terwijl de FP dat met 2 doet in een verhouding dat lijkt op 70/30 ipv 33/33/33. Als de index van Tweakblogs over gaat naar een 2 kolommen weergave zoals de FP, heb je veel minder titels die afgekapt worden. Er is genoeg ruimte op de pagina om de derde kolom onder de eerste twee weer te geven.
Of wil je zeggen dat de FP naar een 3 kolom weergave gaat en de titels juist daar minder ruimte gaan krijgen? Dat lijkt mij, gezien de breedte van 'maar' 980 pixels erg krap worden. En druk.
Of wil je zeggen dat de FP naar een 3 kolom weergave gaat en de titels juist daar minder ruimte gaan krijgen? Dat lijkt mij, gezien de breedte van 'maar' 980 pixels erg krap worden. En druk.
Commandline FTW | Tweakt met mate