Toon posts:

Millennium Glaciator, wie heeft hem?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zoals gezegd, wie heeft er al een millennium glaciator en hoe zijn de resultaten ermee?

Verwijderd

Topicstarter
Nou zeg, niemand? Vaag hoor, is echt megasuper koeler. Krijg hem wel, maar heb geen flauw idee wanneer. Voor degenen die hem niet kennen, check www.millennium-thermal.com. Voor een review, ga naar www.overclockers.com, reviews, heatsinks blablabla, en dan millennium glaciator. Hij kickt de kont van de swiftech mc-462 niet, maar hij komt een heel eind.

• talin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20-08 09:59

talin

ES-MA

ziet er mooi uit en schijnt ook goed te werken .
maar om em dan helemaal uit de unaaitemsteedsofamerika te gaan bestellen ?

Afbeeldingslocatie: http://www.millennium-thermal.com/images/millprod_small.jpg

in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!

Verwijderd

Topicstarter
Tja, je bent een tweaker of je bent het niet!! Ik heb nu zo'n klote delta, hij koelt best wel goed, maar maakt een teringherrie, zoals bekend. Die glaciator koelt veel beter en maakt veel minder lawaai, vandaar. Daarom wil ik hem wel uit de us bestellen.

p.s. Natuurlijk ook een beetje omdat bijna niemand hem heeft, beetje origineel blijven he :9

Verwijderd

man er is al een heel topic over met een grote bestelling waaronder mij :)

• Metalium-220
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-08-2022

Metalium-220

Forza Utreg!

wat kost dat ding?

Verwijderd

Topicstarter
Hij kost 39,50 dollar zonder verzendingskosten. Zal in Nederland ongeveer tussen de 110 en 130 piek liggen. Wat mij betreft een koopje. Koelt niet zo goed als de swiftech, komt wel een heel eind, maar is VEEL goedkoper.
Pagina: 1