Omdat mijn Philips Home Theater System (karig dvd spelertje met 5.1 boxenset, iets specifieker is het de HTS3551/12) het aan het begeven is ben ik op zoek naar een alternatief. Het apparaat heeft me nieuw 200 euro oid gekost, ik zoek iets van 50 euro. Mijn gedachtegang is dat ik de boxen al heb en dat daar voor mijn eisen niets is mee is.
Ik ben niet veeleisend:
- het moet een optical in hebben
- het moet overweg kunnen met mijn 6 boxen (lv, c, rv, la, ra, sub). Deze boxen zijn nu aangesloten op mijn Philips met een simpel +/- kabeltje.
- het volume moet regelbaar zijn
Het liefst heb ik een zo simpel mogelijk apparaat dat zo min mogelijk ruimte inneemt, maar ruimte is de minst belangrijke factor. Zoals je waarschijnlijk leest ben ik geen audiofiel en het zilveren kabels gesmeed bij maanlicht door elven in een gangbang is niet aan mij besteed. Toch wil ik wel gewoon prettig kunnen netflixen, films bekijken en spotifyen.
Haalbaar?
Ik ben niet veeleisend:
- het moet een optical in hebben
- het moet overweg kunnen met mijn 6 boxen (lv, c, rv, la, ra, sub). Deze boxen zijn nu aangesloten op mijn Philips met een simpel +/- kabeltje.
- het volume moet regelbaar zijn
Het liefst heb ik een zo simpel mogelijk apparaat dat zo min mogelijk ruimte inneemt, maar ruimte is de minst belangrijke factor. Zoals je waarschijnlijk leest ben ik geen audiofiel en het zilveren kabels gesmeed bij maanlicht door elven in een gangbang is niet aan mij besteed. Toch wil ik wel gewoon prettig kunnen netflixen, films bekijken en spotifyen.
Haalbaar?