Als iemand een betere thread weet waarin ik dit kwijt kon, zeg gerust
Ik heb op mijn Media Center een eigen menuutje gebouwd dat de gebruikers bij het opstarten een minimale interface geeft met slechts enkele grote iconen: XBMC, Netflix, Youtube, Skype, Foobar2000. Al die dingen zijn in een soort kiosk-mode ingesteld zodat ook daar de minimale interface behouden blijft. Hoe minder knoppen, hoe liever.
Een functie die ik nog ontbreek is een image viewer (edit: en .mov video als het even kan
, omdat ik geen idee heb welke hiervoor geschikt is. Op mijn PCs gebruik ik Irfanview, maar die is niet geschikt voor deze opdracht. Picassa al evenmin. De enige structuur die ik wil is die waarin ze in het bestandssysteem georganiseerd zijn, dus Windows Explorer zou bijna goed genoeg zijn - alleen valt die UI niet echt geweldig te customizen. Ik wil tenslotte een fullscreen app, zonder buttons behalve de folders en een exit button.
Wie heeft nog goeie ideeën?
Ik heb op mijn Media Center een eigen menuutje gebouwd dat de gebruikers bij het opstarten een minimale interface geeft met slechts enkele grote iconen: XBMC, Netflix, Youtube, Skype, Foobar2000. Al die dingen zijn in een soort kiosk-mode ingesteld zodat ook daar de minimale interface behouden blijft. Hoe minder knoppen, hoe liever.
Een functie die ik nog ontbreek is een image viewer (edit: en .mov video als het even kan
Wie heeft nog goeie ideeën?