Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dustud
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 25-01 21:03
Dag medetweakers!

Ik ben op zoek naar een nieuwe headset omdat Mijn huidige Logitech G35 de geest begint te geven, mag ook wel na een jaar of 4.

Ik ben op zoek gegaan naar een goeie headset, het liefst dit keer een draadloze, en ben bij de Steelseries H Wireless uit gekomen. Nog nooit een Steelseries gehad, maar de reviews over de H Wireless waren wel goed.

Had hem bijna besteld en zag ik op de site van Steelseries staan dat deze de Siberia 800 heet, na wat onderzoek er achter gekomen dat de H Wireless het oude model is, en de Siberia 800 de nieuwe (sinds 05-11-15 op de pricewatch).

Ik zie er echter geen verschil in, mede door incomplete informatie op een aantal sites.

Heeft iemand een idee wat het verschil is tussen deze 2 behalve de release datum en de huidige prijs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikayu
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17-03 19:32

Mikayu

.srt

Zet ze eens naast elkaar in de pricewatch
Zie al verschillen wat betreft aansluitingen. De H op USB en de 800 op spdif met virtueel 7.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dustud
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 25-01 21:03
Dank voor je reactie,

Maar dat is wat ik bedoel met incomplete informatie, beide hebben een receiver boxje waar ook de accu's in opgeladen kunnen worden. Deze kun je bij beide varianten aansluiten met usb of spdif. Virtueel 7.1 hebben ze beide ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulkiedulkie
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 26-04 10:13
Volgens mij is dit hetzelfde product maar is Siberia de naam voor de Amerikaanse markt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16:45

FeaR

In GoT we trust

Volgens mij is dit topic uit 2015 en met een TS die sinds mei niet meer online is geweest redelijk dood :P

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Dit topic is gesloten.