Monitor 27"

Pagina: 1
Acties:

• Xoqic
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 03-05-2025
Ik zoek een?
Vul hier in welk component/onderdeel je zoekt. Vertel ook waarom je dat onderdeel wil hebben. Wat wil je ermee bereiken?
Monitor voor mijn desktop van ongeveer 27 inch (niet veel kleiner of groter).
De resolutie moet 1920x1080 zijn, want meer krijg je als het goed is niet met mijn budget.

Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
Rond de 200 euro.

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Wil je een specifiek merk of type? Of sta je open voor alternatieven? Vertel het ons.
Nee, ik hoef geen specifiek merk, heb wel ervaring met LG en Asus, maar ik sta ook open voor andere merken natuurlijk :)
Het liefst wil ik ook een monitor met dunne randen :P
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Nu op mijn desktop, maar misschien dat ik hem later ook ergens anders op aansluit.
GPU: Asus Geforce GTX 970
CPU: AMD FX-6300

Suggestie:
pricewatch: Asus VX279N Zwart

[ Voor 28% gewijzigd door Xoqic op 06-11-2015 21:54 ]

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07:24
met Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Bedoelen we hoe zit je PC er uit. zoals welke CPU en welke GPU.

En wat moet de monitor gaan doen? office? Gamen? Videobewerking en/of Photo shop? of gewoon all round? voor ieder doeleinde is immers een ander/beter monitor te vinden.

• Xoqic
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 03-05-2025
loki504 schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 21:26:
met Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Bedoelen we hoe zit je PC er uit. zoals welke CPU en welke GPU.

En wat moet de monitor gaan doen? office? Gamen? Videobewerking en/of Photo shop? of gewoon all round? voor ieder doeleinde is immers een ander/beter monitor te vinden.
Sorry, bedankt voor je reactie, heb even de cpu en de gpu in de post gezet.
De monitor gaat gebruikt worden voor alles, dus all round.

• RonRef
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11-02 10:38
Zou je niet beter de VX-279H variant nemen met 2x HDMI ?

Ik ben met dezelfde zoektocht bezig !

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Zit er een kleine rek in het budget? Voor +- 230 euro heb je dit pareltje van Iiyama met een A-MVA paneel.
pricewatch: Iiyama X2783HSU-B1 Zwart

A-MVA heeft in tegenstelling tot IPS géén last van IPS glow, superieure zwartwaarden en vaak een betere reactietijd.
Je levert tov IPS iéts in op kleurgetrouwheid van het RBG-spectrum, dus mocht je bijv. voor je werk veel fotos of video's bewerken dan is IPS de betere keuze.

Verder is A-MVA een echte 'all-round' techniek met dus hele diepe zwartwaarden, goede kijkhoeken en een goede reactietijd voor gaming.

Persoonlijk zou ik deze echt overwegen :)

🪦🪦🪦RIP Pricewatch 19-01-2026🪦🪦🪦

• Ferluci92
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 16-02 09:19
^Ik zou dat scherm inderdaad ook nemen:)
Pagina: 1