Dag allen,
Ik ben momenteel in het bezit van de volgende apparaten.
Marantz SR7005
Bowers & Wilkins CM8s2
Deze combi draait prima maar ik wil er over een tijd een schepje bovenop doen.
Het lijkt mij een mooi stappenplan om te beginnen met een mooe eindversterker en later een surround processor.
Dit kan ik altijd nog uitbreiden met extra eindversterkers voor eventuele center en surround speakers.
Ik merk dat mijn SR7005 niet alles uit mijn speakers haalt...
Mijn voorkeur gaat na luisteren en lezen direct uit naar een mooie Rotel.
Ik heb de RB-1582mkII op het oog.
Een beest van een machine die de speakers en eventuele na een upgrade cm10s2 ook prima moet kunnen aansturen (lijkt mij)!
Maar misschien zijn we wel mensen die hier heel anders over denken.
Ik sta open voor meningen en discussies, afwegingen en overwegingen.
Wie weet is er wel een betere, mooiere of goedkopere oplossing die net zo goed dan al niet beter klinkt.
1 voorwaarde stel ik wel!
Als ik eenmaal ben overgestapt naar bijvoorbeeld een merk als Rotel blijf ik bij het merk.
Ik vind het geen porum als er een bij elkaar geraapte heisa aan merken in een kamer staat!
Ik hoop dat jullie mijn ideeën kunnen beamen of mij frisse inzichten kunnen geven.
Alvast bedankt
Ik ben momenteel in het bezit van de volgende apparaten.
Marantz SR7005
Bowers & Wilkins CM8s2
Deze combi draait prima maar ik wil er over een tijd een schepje bovenop doen.
Het lijkt mij een mooi stappenplan om te beginnen met een mooe eindversterker en later een surround processor.
Dit kan ik altijd nog uitbreiden met extra eindversterkers voor eventuele center en surround speakers.
Ik merk dat mijn SR7005 niet alles uit mijn speakers haalt...
Mijn voorkeur gaat na luisteren en lezen direct uit naar een mooie Rotel.
Ik heb de RB-1582mkII op het oog.
Een beest van een machine die de speakers en eventuele na een upgrade cm10s2 ook prima moet kunnen aansturen (lijkt mij)!
Maar misschien zijn we wel mensen die hier heel anders over denken.
Ik sta open voor meningen en discussies, afwegingen en overwegingen.
Wie weet is er wel een betere, mooiere of goedkopere oplossing die net zo goed dan al niet beter klinkt.
1 voorwaarde stel ik wel!
Als ik eenmaal ben overgestapt naar bijvoorbeeld een merk als Rotel blijf ik bij het merk.
Ik vind het geen porum als er een bij elkaar geraapte heisa aan merken in een kamer staat!
Ik hoop dat jullie mijn ideeën kunnen beamen of mij frisse inzichten kunnen geven.
Alvast bedankt