Ik ben op zoek naar een notebook van ca. fl 7000,-. Moet een 15", min. 20 GB, 128 MB hebben. Welk merk cq model? Zijn er tweakers die goede ervaring hebben met een merk/model ? Graag jullie ervaringen. Alvast bedankt !
De Dell Latitude is erg goed! Ik heb hier een PIII-750 en die draait als een tierelier (Windows 2000). Een beetje aangeklede moet je wel voor onder de 7000 inclusief BTW kunnen krijgen.
Maar de nieuwe Topline Viator 2600 is ook behoorlijk om te
Maar de nieuwe Topline Viator 2600 is ook behoorlijk om te
Houdoe
Verwijderd
Heb zelf een Fuijitsu Siemens Lifebook E6560. P3 700 met 128mb geheugen.
Het 14" tft scherm is ook niet verkeerd:

Prijs lag geloof ik rond de 6500,-
Nadeel is dat je floppendoos extern aangesloten moet worden
Het 14" tft scherm is ook niet verkeerd:

Prijs lag geloof ik rond de 6500,-
Nadeel is dat je floppendoos extern aangesloten moet worden
Die fujitsu lifebooks vallen na een jaar al uit elkaar en geven ontzettend veel problemen met CD-ROM, toetsenbord, touchpad, voeding. Heb er alleen maar slechte verhalen over gehoord. (Ervaring van zo'n beetje alle studenten aan het IIE in Almere die zo'n ding 'gekregen' hebben)
Simon
Simon
Dus Tredecim, verkopen nu hij het nog doet!
Houdoe
Persoonlijk vind ik de Viao Notebook SR serie van Sony errug mooi:
It seemed like a good idea at the time
Verwijderd
oei das wel lekkurOp woensdag 20 juni 2001 10:22 schreef Bas het volgende:
Zie hieronder. Ongeveer 7100,=
Verwijderd
ongeveer 8000 zul je bedoelen, ben namelijk net ff op de Dell site geweestOp woensdag 20 juni 2001 10:22 schreef Bas het volgende:
Zie hieronder. Ongeveer 7100,=
FL 7080.50 (incl. BTW) en dat is inclusief een muis. Er is nu een actie waarbij je 128MB gratis krijgt. Ik denk dat je dat niet mee gerekend hebt.
Tjielp... een vogel.
Verwijderd
Neu, maar wel een royale baas. hehehe Ik krijg ook zo'n Delletje van 1 Ghz. met al die opties.
Pagina: 1