Ik heb een Batch bestandje gemaakt die oa. een registersleutel wijzigt en daarna een bepaald programma opstart. Ik wil hier een executable van maken.
Normaal gesproken pak ik hier bat2exe voor. Maar het exe bestandje wijzigt het register niet meer, terwijl de bron (het bat-je dus) het prima doet..
Het gene dat gewijzigd word is een registersleutel waar de licentieserver in benoemd staat. In dit geval een IP-adres.
Ik heb 2 of bat2exe clients geprobeerd maar "computer said no"
Ik heb de volgende geprobeerd:
Bat To Exe Converter | F2KO Software - Fatih Kodak
Batch Compiler vanaf bc.gotec.info
en een online ding maar die heb ik snel afgebroken omdat ie allerlei bestanden op mijn computer langs ging en ik 'm er van verdacht dat ie die wilde uploaden.
Heeft iemand suggesties om dit toch naar een executable te kunnen omzetten. Want Batchbestanden en leerlingen
Normaal gesproken pak ik hier bat2exe voor. Maar het exe bestandje wijzigt het register niet meer, terwijl de bron (het bat-je dus) het prima doet..
Het gene dat gewijzigd word is een registersleutel waar de licentieserver in benoemd staat. In dit geval een IP-adres.
Ik heb 2 of bat2exe clients geprobeerd maar "computer said no"
Ik heb de volgende geprobeerd:
Bat To Exe Converter | F2KO Software - Fatih Kodak
Batch Compiler vanaf bc.gotec.info
en een online ding maar die heb ik snel afgebroken omdat ie allerlei bestanden op mijn computer langs ging en ik 'm er van verdacht dat ie die wilde uploaden.
Heeft iemand suggesties om dit toch naar een executable te kunnen omzetten. Want Batchbestanden en leerlingen
Time is an illusion, Lunchtime doubly so