Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Scanner lint komt omhoog

Pagina: 1
Acties:

• knorde
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10:34
Ik heb hier al even op gezocht maar ik kan er totaal niks over vinden.
Ik heb zojuist een nieuwe printer binnen gekregen, de hp envy 4500.

Alles werkt naar behoren maar het valt me op dat het scanner lint (hoe noem je dat anders) nogal "belast" wordt. Ik weet niet of dat normaal is of niet, daarom heb ik maar even een filmpje gemaakt:
Klik

Het lint ligt dus zeg maar eerst gewoon plat op de onderkant maar gaat bol staan, vervolgens schiet hij naar onder. Is dit normaal of hoort dat niet?

Even gezellig kletsen? Check Alltalk.nl

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12:28

D4NG3R

kiwi

:)

Als het geval verder prima werkt zou ik mij er geen zorgen om maken, die flatribbon kabels buigen vrij makkelijk en het systeem lijkt niet te gaan 'stotteren' door het kleine beetje extra druk.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

• knorde
Ik kan er ook geen filmpjes over vinden ofzo zodat ik het kan vergelijken, misschien dat andere tweakers eens willen kijken hoe dat bij hun gaat?

• evilution
  • Registratie: Maart 2012
  • Niet online

evilution

Vreselijk bijdehand

Ik zou er ook niet blij mee zijn. Die flatcable maakt zo bij ieder scan een klap en geeft zo ook iedere keer een tik door aan de connectoren. Het vergroot de kans op metaalmoeheid lijkt mij. Als die flatcable gewoon vlak ligt heb je dat probleem niet. Vraag het anders aan HP?

|<----------------------------------------------arm length---------------------------------------------->|
|<-------------------------------------------where the cat is--------------------------------------------->|

• knorde
Zijn er misschien mensen die het bij hun eens willen nakijken? Dan weet ik of het "normaal" is of niet.

EDIT

Het probleem is opgelost, na een aantal keer gebruik werd hij steeds lager en hij blijft nu nagenoeg onderin liggen. Erg vaak getest en het blijft nu goed.

Ik denk dus dat de kabel door de nieuwigheid gewoon even een aantal keer moest buigen om hem "flexibeler" te krijgen.

Opgelost dus!

[ Voor 64% gewijzigd door knorde op 07-11-2015 09:44 ]