Safari 9 problemen met historiek

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henry_01
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 06-10 08:57
Ik heb mijn vraag al gesteld in het apple forum, maar daar krijg ik geen reacties.

Sinds de update van Safari naar versie 9 heb ik soms problemen met het navigeren tussen sites. Bij het terugkeren naar de vorige pagina wordt er soms de vijfde favoriet geopend. Dit enkel en alleen bij gebruik van de zijknoppen op mijn microsoft muis of de sneltoetsen. De schermknoppen geven geen probleem.

Dacht dat het probleem met El Capitan ging oplossen, maar helaas. Sindsdien werkt het microsoft control panel ook niet meer, en heb dus usb overdrive geïnstalleerd. Het probleem blijft hierbij aanwezig.
Alle bookmarks verwijderen lost het probleem op, maar dat is natuurlijk niet de bedoeling.

Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• page404
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 06-10 13:26

page404

Website says no

Hoe navigeer je door je geschiedenis? Met swipen, met de back-knop of anders? En welke favoriet is dat? In je landing page?

ZIPper: Zelfstandig Interim Professional

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henry_01
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 06-10 08:57
Met de back knop op de muis (gebruikt eigenlijk de shortcut command-[). Hierbij is er de fout. Bij gebruik van de terugknop (naast het verkeerslicht) zijn er geen problemen. Naam van favoriet speelt geen rol want als ik die veranderd neemt hij nog steeds de vijfde favoriet (vanuit de favorietenbalk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• page404
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 06-10 13:26

page404

Website says no

Zelf gebruik ik CMD-[ niet. Meestal swipen of de backknop.
Heb je al eens bij je toetsenbordinstellingen gekeken welke acties er staan bij die shortcut? Misschien moet je eens een andere toetscombi instellen bij die opties.

ZIPper: Zelfstandig Interim Professional