Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil graag GTA V kunnen spelen, en het systeem moet op de toekomstige games voorbereid zijn
Wat mag het systeem gaan kosten?
800 Euro
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen specifieke voorkeuren, het moet vooral goed met elkaar in balans zijn.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Omdat de pc in de woonkamer komt te staan, wil ik dat deze niet te groot wordt. Daarnaast vind ik het ook fijn als hij wat aan de stille kant is. Het energieverbruik vind ik minder relevant.
Ga je overklokken?
Ik heb geen ambitie om de boel over te clocken
Wat verwacht je van ons?
De laatste en eigenlijk belangrijkste vraag: Vertel hoe we je kunnen helpen met het maken van je keuze. Wil je het nieuwste/snelste/beste/mooiste systeem dat je je maar kunt wensen binnen je budget, of speelt geld geen rol? Wil je weten of/hoe je je build moet aanpassen om aan de gewenste doelen te kunnen voldoen? Of wil je de kosten gewoon zoveel mogelijk terugbrengen en zo veel mogelijk bang-for-buck krijgen?
Ik wil het liefst een kwalitatief goed systeem waar ik GTA V'like games grafisch voldoende op kan spelen, en tevens op de toekomstige games voorbereid zijn.
Ik houd de mogelijkheid graag open om te zijner tijd bijvoorbeeld mijn videokaart te kunnen upgraden, maar verwacht geen SLI o.i.d.
Kunnen jullie mij van vrijblijvend advies voorzien?
Ik wil graag GTA V kunnen spelen, en het systeem moet op de toekomstige games voorbereid zijn
Wat mag het systeem gaan kosten?
800 Euro
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-6600 Boxed | € 228,95 | € 228,95 |
| 1 | ASRock B85M Pro4 | € 61,95 | € 61,95 |
| 1 | Gigabyte GV-N960WF2OC-4GD | € 218,- | € 218,- |
| 1 | Hitachi Travelstar 5K1000, 1TB | € 48,40 | € 48,40 |
| 1 | Cooler Master N200 Closed | € 37,95 | € 37,95 |
| 1 | Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU | € 40,95 | € 40,95 |
| 1 | be quiet! Pure Power L8 430W CM | € 59,50 | € 59,50 |
| 1 | Samsung 850 EVO 120GB | € 68,- | € 68,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 763,70 | |
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen specifieke voorkeuren, het moet vooral goed met elkaar in balans zijn.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Omdat de pc in de woonkamer komt te staan, wil ik dat deze niet te groot wordt. Daarnaast vind ik het ook fijn als hij wat aan de stille kant is. Het energieverbruik vind ik minder relevant.
Ga je overklokken?
Ik heb geen ambitie om de boel over te clocken
Wat verwacht je van ons?
De laatste en eigenlijk belangrijkste vraag: Vertel hoe we je kunnen helpen met het maken van je keuze. Wil je het nieuwste/snelste/beste/mooiste systeem dat je je maar kunt wensen binnen je budget, of speelt geld geen rol? Wil je weten of/hoe je je build moet aanpassen om aan de gewenste doelen te kunnen voldoen? Of wil je de kosten gewoon zoveel mogelijk terugbrengen en zo veel mogelijk bang-for-buck krijgen?
Ik wil het liefst een kwalitatief goed systeem waar ik GTA V'like games grafisch voldoende op kan spelen, en tevens op de toekomstige games voorbereid zijn.
Ik houd de mogelijkheid graag open om te zijner tijd bijvoorbeeld mijn videokaart te kunnen upgraden, maar verwacht geen SLI o.i.d.
Kunnen jullie mij van vrijblijvend advies voorzien?
[ Voor 59% gewijzigd door TekNak op 06-11-2015 15:32 . Reden: aantal tekstuele wijzigingen en de RML ipv platte tekstweergave van de onderdelen ]