Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Enquête duurzaamheid & automatten

Pagina: 1
Acties:
  • 310 views

• basvis
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 17-11 08:58
Goedendag,

Voor mijn derdejaars stage Human Technology voer ik een onderzoek uit. Het onderzoek richt zich op de gebruikers van automatten. Het doel is de eisen/wensen boven water te halen omtrent de automat in relatie tot duurzaamheid.

Wilt u/jij mij helpen deze korte enquête in te vullen?
(gemiddelde invultijd ligt op 2 min.)
De link naar de enquête is: *knip*

Je kunt mij enorm helpen door deze enquête in te vullen.

M.v.g.

B. Visscher

Is er iets niet duidelijk of heb je vragen/opmerkingen plaats ze dan hier ik blijf dit topic in de gaten houden.
Bij voorbaat dank!

[ Voor 4% gewijzigd door Orion84 op 06-11-2015 14:51 . Reden: Geen toestemming voor enquête ]

• Frontysco
  • Registratie: September 2005
  • Nu online
Een onderzoek naar automatten? Ik denk dat als je de gemiddelde auto bestuurder vraagt welke kleur deze is dan moeten ze er nog over nadenken ook _O-

Verwijderd

Sjoemelen ze daar bij VW ook mee? Wel een nuttig onderzoek.

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20-11 17:29

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Voor enquêtes is vooraf toestemming vereist, anders beschouwen we het als spam. Bij deze gaat dit topic dan ook op slot. Neem a.u.b. even contact op met de moderators van dit forum om te bespreken of en zo ja in welke vorm je deze enquête alsnog zou kunnen plaatsen.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Dit topic is gesloten.