Heb een pricewatch: Xilence A402 Performance C Series gekocht om op een Phenom II x6 1090T te plaatsen. Voordat ik hem daadwerkelijk ging installeren heb ik hem eerst zonder koelpasta op een Sempron 145 gedaan, om te kijken hoe het installeren ging zodat het niet fout zou gaan bij de 1090T. Het probleem is dat ik hem nu niet meer van zijn plaats kan krijgen zonder dat ik dingen ga beschadigen. Er zat bij de koeler ook geen handleiding.
Hoe hard ik ook het klepje of de zijkant indruk of trek, ik krijg hem niet los. Ook met een schroevendraaier ertussen moet ik zo hard duwen dat dat het ding gewoon weer terugschiet en ook bijna uitschiet met de schroevendraaier. Zie ik iets over het hoofd wat ik lost moet klikken of iets dergelijks? Hopelijk kunnen jullie helpen!
Foto's:

Hoe hard ik ook het klepje of de zijkant indruk of trek, ik krijg hem niet los. Ook met een schroevendraaier ertussen moet ik zo hard duwen dat dat het ding gewoon weer terugschiet en ook bijna uitschiet met de schroevendraaier. Zie ik iets over het hoofd wat ik lost moet klikken of iets dergelijks? Hopelijk kunnen jullie helpen!
Foto's:

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2015 13:10 ]