Beste tweakers
Ik zoek een?
een nieuwe grafische kaart, die 4k resoluties onderteunt, mijn set up wordt met 2 schermen , 1full hd en er is een 4k tv scherm onderweg dat ik als hoofdscherm wens te gebruiken.
doel 2: betere graphics voor games
compatibel met huidige moederbord
Wat is je budget?
laat ons zeggen als het voor 700€ moet , het zij zo, maar als het voor 300€ kan, zo veel te beter! uiteraard,prijzen richting 1000 of meer heb ik er niet voor over
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
geen voorkeur. heb nu een AMD Radeon HD 7800 Series waar ik best zeer tevreden mee was,maar sta open voor verandering/verbetering
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
specs:
Processor Intel(R) Core(TM) i5-3350P CPU @ 3.10GHz
Video Card AMD Radeon HD 7800 Series
Manufacturer ATI
Dedicated Memory 2.0 GB
Total Memory 4.0 GB
Memory 8.1 GB
moederbord: ASRock B75 Pro3-M
Operating System Microsoft Windows 8.1 Professional Edition (build 9600), 64-bit.
dus zoals gezegd wens ik graag 2 schermen tegelijk te gebruiken waarvan 1 4k tv ( geen monitor,) voor doorsnee pc gebruik, films, en in mindere mate gaming ( ik game vanwege tijdsgebrek niet heel veel, maar als ik het doe, doe ik het graag in al zn grafische glorie uiteraard
Ik ben geen shooter fan, eerder rpg en strategische games
Ik zoek een?
een nieuwe grafische kaart, die 4k resoluties onderteunt, mijn set up wordt met 2 schermen , 1full hd en er is een 4k tv scherm onderweg dat ik als hoofdscherm wens te gebruiken.
doel 2: betere graphics voor games
compatibel met huidige moederbord
Wat is je budget?
laat ons zeggen als het voor 700€ moet , het zij zo, maar als het voor 300€ kan, zo veel te beter! uiteraard,prijzen richting 1000 of meer heb ik er niet voor over
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
geen voorkeur. heb nu een AMD Radeon HD 7800 Series waar ik best zeer tevreden mee was,maar sta open voor verandering/verbetering
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
specs:
Processor Intel(R) Core(TM) i5-3350P CPU @ 3.10GHz
Video Card AMD Radeon HD 7800 Series
Manufacturer ATI
Dedicated Memory 2.0 GB
Total Memory 4.0 GB
Memory 8.1 GB
moederbord: ASRock B75 Pro3-M
Operating System Microsoft Windows 8.1 Professional Edition (build 9600), 64-bit.
dus zoals gezegd wens ik graag 2 schermen tegelijk te gebruiken waarvan 1 4k tv ( geen monitor,) voor doorsnee pc gebruik, films, en in mindere mate gaming ( ik game vanwege tijdsgebrek niet heel veel, maar als ik het doe, doe ik het graag in al zn grafische glorie uiteraard