Hoi iedereen!
Sinds kort hebben ik en mijn vriend een chalet gekocht.
Nu hebben wij wat problemen met de internet verbinding en aangezien ik hier niet zoveel verstand van heb (zeg maar bijna niks
) hoop ik dat jullie mij hierbij kunnen helpen.
We hebben van de campingbaas een kastje van Corinex gekregen om te kunnen internetten en tv kijken.
Wat ik heb begrepen komt de internetverbinding tot stand via de coax kabel.
Nu is het probleem dat wij maar met 1 apparaat tegelijk kunnen internetten.
Wij kunnen daardoor dus niet allebei op wifi met onze telefoon, laat staan een laptop op wifi naast onze telefoons.
Nu heb ik ergens gevonden dat zo'n kastje maar 1 ip adres kan uitzenden.
Als oplossing werd gegeven om een router aan te sluiten. Dit heb ik gedaan maar ik krijg helaas op de inlogpagina van de wifi de foutmelding dat er teveel verbindingen zijn.
Weet iemand hier een oplossing voor?
Alvast heel erg bedankt!
Sinds kort hebben ik en mijn vriend een chalet gekocht.
Nu hebben wij wat problemen met de internet verbinding en aangezien ik hier niet zoveel verstand van heb (zeg maar bijna niks
We hebben van de campingbaas een kastje van Corinex gekregen om te kunnen internetten en tv kijken.
Wat ik heb begrepen komt de internetverbinding tot stand via de coax kabel.
Nu is het probleem dat wij maar met 1 apparaat tegelijk kunnen internetten.
Wij kunnen daardoor dus niet allebei op wifi met onze telefoon, laat staan een laptop op wifi naast onze telefoons.
Nu heb ik ergens gevonden dat zo'n kastje maar 1 ip adres kan uitzenden.
Als oplossing werd gegeven om een router aan te sluiten. Dit heb ik gedaan maar ik krijg helaas op de inlogpagina van de wifi de foutmelding dat er teveel verbindingen zijn.
Weet iemand hier een oplossing voor?
Alvast heel erg bedankt!