Reactiegedeelte verwijderen na rechtvaardige reactie

Pagina: 1
Acties:
  • 462 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caesar1000
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 03-01-2024

caesar1000

U want some?

Topicstarter
Beste mede-Tweakers,

Zojuist plaatste Tweaker pbsuper een advertentie over een aantal games die hij voor een kleine prijs tov de normale prijs aanbood. Ik reageerde daarin dat je 2 van de 3 games ook goedkoper kunt kopen via de Humble Bundle, de plaats waar hij ze ook vandaag heeft. Daarop verwijderde hij het reactiegedeelte om zo te voorkomen dat mensen mijn 'waarschuwing'/opmerking zagen. Is dit juist/mag dit?

Het viel mij nogal op omdat ik gewoon puur mensen wilde laten weten dat hij handig gebruikt maakt van de Humble Bundle actie en dat ze, net zo als hem, via Humble Bundle goedkoper de games kunnen krijgen en dan ook nog eens het goede doel iets geven (ipv hem). :+

She asked me to tell her three words every girl wants to hear, so I whispered: "I Ride KTM"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 02-10 14:30
Het lijkt mij niet illegaal/verboden om om spullen aan te bieden die duurder zijn dan je ze ergens anders kan kopen. (of dat nu met of zonder open reacties is)

Wel is het dacht ik verboden om spullen van de Humble Bundle door te verkopen, en als je zijn advertentie legt naast de Bundle zou je kunnen denken dat hij ze daar vandaan heeft.

Overigens is de advertentie zelf ondertussen al verwijderd.

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caesar1000
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 03-01-2024

caesar1000

U want some?

Topicstarter
Puc van S. schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 09:04:
Het lijkt mij niet illegaal/verboden om om spullen aan te bieden die duurder zijn dan je ze ergens anders kan kopen. (of dat nu met of zonder open reacties is)

Wel is het dacht ik verboden om spullen van de Humble Bundle door te verkopen, en als je zijn advertentie legt naast de Bundle zou je kunnen denken dat hij ze daar vandaan heeft.

Overigens is de advertentie zelf ondertussen al verwijderd.
Yup, hij heeft geen advertenties meer online staan. Denk dat meerdere mensen er iets van hebben gezegd of dat Tweakers zelf de ad heeft verwijderd. Maakt ook uit; het 'probleem' is opgelost. _/-\o_

She asked me to tell her three words every girl wants to hear, so I whispered: "I Ride KTM"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De ad is inderdaad verwijderd - de doorverkoop van onderdelen van de bundel is volgens voorwaarden niet toegestaan. Done dus :)

Dit topic is gesloten.