She asked me to tell her three words every girl wants to hear, so I whispered: "I Ride KTM"
Het lijkt mij niet illegaal/verboden om om spullen aan te bieden die duurder zijn dan je ze ergens anders kan kopen. (of dat nu met of zonder open reacties is)
Wel is het dacht ik verboden om spullen van de Humble Bundle door te verkopen, en als je zijn advertentie legt naast de Bundle zou je kunnen denken dat hij ze daar vandaan heeft.
Overigens is de advertentie zelf ondertussen al verwijderd.
Wel is het dacht ik verboden om spullen van de Humble Bundle door te verkopen, en als je zijn advertentie legt naast de Bundle zou je kunnen denken dat hij ze daar vandaan heeft.
Yup, hij heeft geen advertenties meer online staan. Denk dat meerdere mensen er iets van hebben gezegd of dat Tweakers zelf de ad heeft verwijderd. Maakt ook uit; het 'probleem' is opgelost.Puc van S. schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 09:04:
Het lijkt mij niet illegaal/verboden om om spullen aan te bieden die duurder zijn dan je ze ergens anders kan kopen. (of dat nu met of zonder open reacties is)
She asked me to tell her three words every girl wants to hear, so I whispered: "I Ride KTM"
Verwijderd
De ad is inderdaad verwijderd - de doorverkoop van onderdelen van de bundel is volgens voorwaarden niet toegestaan. Done dus
Dit topic is gesloten.
![]()