You tube werkt niet meer onder Winxp

Pagina: 1
Acties:
  • 683 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hobbyist-pc
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22-08 13:05
Een maand geleden werkte filmpjes onder you tube nog , nu vandaag eens per toeval geprobeerd en het lukt niet meer .werkt dat niet meer onder Windows xp . Ik werk met google ,bij win 7 geen probleem
Weet iemand er iets meer van. Dank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21:59

Mavamaarten

Omdat het kan!

Je bent wel extreem vaag met deze post. Allereerst, is er een reden waarom je nog Windows XP draait?
Daarnaast hebben we echt wel meer info nodig dan dat. Welke browser gebruik je, welke versie is dat, heb je flash aan/uit staan, welke versie is dat, ...

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hobbyist-pc
Ik gebruik internet explorer 8. Adobe flash plager 9 . Maar ik beschik nog over 2 computer xp en beiden geen you tube , dus geen toeval he . Misschien ondersteund Windows xp niet meer .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

En wat is de foutmelding die je krijgt? "werkt niet meer" zegt namelijk helemaal niets ;)

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OB1
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 00:12

OB1

Heb je al een andere browser geprobeerd met flash geïntegreerd zoals Google Chrome?

AMD 2700x @ 4.15 GHz | Vega 56 (Vega 64 BIOS) | 32 GB DDR4 | MSI X470 Gaming Plus | Intel 600P 1TB | Corsair RM550X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hobbyist-pc
Onder google selecteer ik you tube . Krijg band you tube en vul in bv GASTON EN LEO ,na tijdje krijg ik onderaan scherm gereed en de ruimte blijft wit . Gebeurt verder niet . N op beide computer . Waarom win xp gewoon , is voor in mijn hobby ruimte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnkeates
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-07 16:30
Windows XP wordt niet ondersteund. Je moet het vervangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Dus het zoeken werkt niet? Dan gebruik je Google toch om op YouTube te zoeken?

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hobbyist-pc
Beste, ik heb al jaren op dezelfde manier gewerkt ,en nu gaat het plots niet neer op beide computers . Ik ben steeds zeer voorzichtig en doe steeds hetzelfde . Waarschijnlijk is er iets veranderd , misschien eens google crime downloaden morgen denken jullie dat niet . Ik ben ook van de jongste niet meer vandaar .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onbekend
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09:46

Onbekend

...

Google probeert zoveel mogelijk HTML5 te gebruiken en geen flash meer o.i.d..
Jouw Internet Explorer 8 ondersteunt geen HTML5 en kan video daarom ook niet weergeven.
Misschien is er op de pagina zelf nog een optie om aan te geven dat je flash player wilt gebruiken.

Speel ook Balls Connect en Repeat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

of je probeert firefox of chrome

Iperf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SampleUser
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 09:43
Eerste: WAAROM WINDOWS XP???? ER IS ZO VAAK IN DE MEDIA GEWEEST DAT HET ONVEILIG IS!! </rant>
Tweede: Windows XP heeft geen ondersteuning voor HTML5 in IE. Dit betekend dat je dus geen YouTube filmpjes in IE kan draaien. Uit principe geef ik geen antwoorden op mensen die verouderde systemen draaien, ik geef alleen een constatering.
Derde: ik zou je aanraden om weer terug naar groep 5 te gaan en grammatica te leren.
Vierde: Upgrade je PC en heb last van veel lag, installeer linux en heb last van driverproblemen en haast geen beschikbare software, of gooi de PC weg en koop een nieuwe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Dit zou beter passen in CSA, want een browser is geen OS. Maar ik mis in de topicstart de eigen inzet die we vragen, en: XP is volslagen onbruikbaar als systeem om op internet mee te browsen, laat staan met een oude IE en Flash. De oplossing lijkt me helder, een wel-ondersteund OS gebruiken. Verplaatsen lijkt me dan ook niet nodig.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.