Goedkope, compacte koptelefoon

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pshygo
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 31-07-2023
Ik zoek een?
Een compacte koptelefoon, liefst een die beetje opvouwbaar is. Ik gebruik nu een HyperX cloud 2 voor muziek in de klas (game er toch niet maar wil wel graag een kopelefoon)

Wat is je budget?
Onder de 50 euro zou fijn zijn

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik ga hem gebruiken voor muziek op mijn laptop en telefoon voor in in de klas, in de auto, etc, ben geen geluids expert. Ik vind beetje bass wel lekker

Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb even beetje gekeken, maar zag niet erg veel dingen die er bij mij vanaf spatte van "die moet ik hebben" zolang de looks ook een beetje mooi zijn vind ik het al heel snel prima, ik vind die van The House of Marley er altijd wel mooi uit zien, heb er nu oortjes van waar ik wel tevreden mee ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebastiaannn
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 14-10 08:41
Ik denk dat er maar weinig koptelefoons zijn die voor minder dan €50 een merkbaar beter geluid bieden dan de HyperX Clouds. Wat is precies de reden dat die koptelefoon niet voldoet voor gebruik onderweg?

Als je vooral het uiterlijk belangrijk vindt en de geluidskwaliteit wat minder relevant voor je is, moet je gewoon voor die House of Marley's gaan, aangezien je die tof vindt. Ik vind dat Positive Vibration model er ook behoorlijk gaaf uitzien. Hoe het bij dat setje zit met de geluidskwaliteit weet ik niet, en de pasvorm (on-ear in plaats van over-ear) moet je maar net liggen.

Die Marley's zijn echter niet bepaald opvouwbaar, als je het vooral belangrijk vindt dat de headset goed opvouwbaar en makkelijk mee te nemen is is de Sony MDR-V55 een van de populairste keuzes voor dat budget in de Pricewatch.
Hij ligt wat buiten je budget, maar de The House of Marley Revolution kan misschien de gewenste looks combineren met je eis van opvouwbaarheid en compactheid.

Ik denk dat je vooral voor jezelf moet beslissen wat je zoekt in een nieuwe koptelefoon voor onderweg, en daarop je keuze moet baseren. Ik hoop trouwens dat je met "gebruik in de auto" gebruik als passagier bedoelt, als bestuurder lijkt het mij niet ideaal om een koptelefoon op te hebben.
Succes met je zoektocht!